Wpis z mikrobloga

@Fiodooor: pół europy zjeździłem na r1100gs bez 6 biegu, to żaden wyznacznik

chociaz z chęcią bym się na goldwinga teraz przesiadł, albo coś innego kanapowo-turystycznego, ale to dlatego że jeżdżę z żoną :)
pasuje, ale brakuje 6 biegu


@Fiodooor: A co ma 6 bieg do jazdy?
Przecież przełożenie końcowe zasadniczo nie będzie inne. Jeśli uważasz że motocykl ma za krótki 5 bieg to zobacz czy nie ma gdzieś do kupienia zamienników/całstomów do do tych kół napędzających pas. Zrób przód mniejszy o 15% jeśli masz jakiś tam napinacz jeśli nie to sobie musisz to wyliczyć i zrobić "zębatkę" odbiorczą też proporcjonalnie większą
Nigdy nie maiłem
@mpetrumnigrum: Ma, w tym przypadku na tym silniku powyzej 100 km/h wchodzi juz na dosc duze obroty jak na niego i zaczynaja sie wibracje, nie wiem jak jest z innymi chopperami, ale zakladam ze 6 bieg pomaga sporo i jazda komfortowa jest przy wyzszej predkosci przelotowej. Co do przeróbki - tak jest to mozliwe bo juz o tym czytalem, ale ja nie chce się w to bawic :)
nie wiem jak jest z innymi chopperami, ale zakladam ze 6 bieg pomaga sporo i jazda komfortowa jest przy wyzszej predkosci przelotowej. Co do przeróbki - tak jest to mozliwe bo juz o tym czytalem, ale ja nie chce się w to bawic :)

odpowiedz ulu

@Fiodooor: Raczej sie mylisz w skrzyniach 5 biegów i 6 ostatni bieg (prócz sportów) służy jako nadbieg i gdy wychodziły wersje silnikowe (innych motocykli i
@mpetrumnigrum: jest to motocykl do jazdy rekreacyjnej, typowo. Jezdzilem banditem 650, potem CBR 600RR a teraz przesiadlem sie na niego bo przyznam szczerze, urzekł mnie jego wyglad, a to bardzo wazna cecha dla mnie, no jesli mi sie cos nie podoba, to tego nie będe kupował. Dlatego szukam czegos innego, zebym mogl pojezdzic z rożową.

Cóż, kawasaki :P