Wpis z mikrobloga

Dlaczego gry na konsoli mają fixed fps? Troche absurdalne że taka gra days gone czy control chodzi w 60 fps, a jakieś gównogierki sprzed 10 lat w 30 fps. Przecież sprzęt to uciągnie w lepszej płynności. Myślicie że kiedyś będzie odblokowany framerate dla wszystkich gier, tak jak to jest w PC, czy raczej nigdy, i tylko wybrane gry dostąpią zaszczytu działania w 60 fps? (,)
#ps5
  • 10
@Marek1991: nie pamiętam czy jesteś trollem czy co coś bo mam Cię na czarnej ale odpowiem rzeczowo. Mowa o NIEKTÓRYCH grach które w wersji vanilla mają tak zwanego "fps locka" najczęściej 30 lub 60, po odblokowaniu (na PC) dzieją się dziwne rzeczy, gier bez locka to nie dotyczy. Wspomniane wyżej GTA4 ma problemy na niektórych pc (gdzie ma za dużo klatek) do tego stopnia że nie da się ukończyć, o tym
@vectus: Nie zawsze, ale czesto logika gry jest powiązana z liczbą klatek. Dodatkowo często potrzeba patchy zeby zaktualizowac te rzeczy - no, chyba, ze jestes Microsoftem i zalezy Ci na tym jak chodza gry z poprzednich generacji i wprowadzasz FPS Boost.