Wpis z mikrobloga

#mechanikasamochodowa a6 c5..

Ostatni gruby problem w moim złomie...

Kola z tyłu przynajmniej na "oko" stoją symetrycznie...
Za to prawy przód(stojąc za autem) jest #!$%@? krzywo, normlanie pochylone xD

I teraz czemu tak sie stanęło? i jak to naprawić...
Seba od którego to kupiłem 2 miesiące temu skrzynie wymieniał. I pierwsza myśl "sanki" źle ustawione i sie rozjechało, ale #!$%@? lewy przód(patrząc od tyłu) wygląda w miarę 'ok"

druga opcja - zwrotnica krzywa?
Bo na geometrie raczej bez sensu jechać.. Doputy przód w miarę "prosto" względem tyłu nie bedzie stać.

foto w komentarzach. Na pierwszym najlepiej widać jak przód #!$%@? względem tyłu(to bliżej)
Pobierz
źródło: comment_16161643301U7xdYuatV5f3tU9NLxhaV.jpg
  • 11
@maks112: Czy nie masz tam przyczasem zawieszenia pneumatycznego? Bo na tym jednym zdjęciu wygląda tak jakby miał zawias pneumatyczy i był podniesiony w trybie off-road. Jedz na geometrie. Powiedz że chcesz tylko zmierzyć zawieszenie ale nie chcesz ustawiać. Powinni Cie policzyć za to mniej.
Przyczyn może być mnóstwo. Krzywy wahacz, pęknięta sprężyna, skrzywione sanki itp.
Nie dawno robiłem zbieżność w Volvo V70. Przy pomiarze wyszła spora różnica w pochyleniu koła między
@maks112
Pojedź na stację diagnostyczną, zapłać 30zl i ci sprawdzą. Może Seba dupnal w krawężnik i amor jest krzywy, może wahacz, może sanki cofnięte.