Wpis z mikrobloga

Był u mnie handlowiec z Hymon Energy i #!$%@?ł (ʘʘ) bo nie umiał policzyć jakiej mocy instalację potrzebuje XD.
Dzwonił kilka razy ktoś z Hymona. Kazałem wykasować numer i nie dzwonić bo nie jestem zainteresowany. Dzisiaj rano o 9 znowu dzwoni. No to mówię żeby ktoś wpadł, że będę w domu cały dzień. Po 3 minutach dzwoni handlowiec, że za dwie godziny może być. Umówiłem się z nim konkretnie ale przygotowałem niespodziankę.
Przygotowałem rachunki z axpo z firmy gdzie większość energii zużywane jest w poszczególnych miesiącach w konkretnych kilku godzinach dziennie i oferta taryfowa była dobrana typowo pod tego rodzaju działalność. Na dodatek wszystkie zużycia na rachunku były podane w MWh czyli np. 0,0576 MWh a nie normalnie w kWh jak wszędzie. Policzyłem i wychodziło 6500kWh na rok. (Czyli potrzeba było 7,8 kWp)
Przyjechał, wiadomo ściema leci, gada jak trajkotka od wejścia. Usiedliśmy, dałem mu rachunki i na chwile się zaciął. Pytam ile tam wychodzi zużycie i jakiej instalacji potrzebuje. Zamiast powiedzieć zaczął kręcić że on to musi się najpierw dowiedzieć czy nie muszę najpierw zmienić umowy z operatorem bo to inny operator. Mówi ze ma tu niedaleko jeszcze spotkanie to po drodze zadzwoni do kogoś, dopyta i wróci xd. Mówię, że nie muszę, że się dowiadywałem, że axpo nie obsługuje mikroinstalacji więc mogę zerwać umowę jak założę panele. Jeszcze raz mówię żeby powiedział mi jakiej instalacji potrzebuje i ile to będzie u nich kosztować. Wziął jeszcze raz te rachunki, spocił się na czole, coś tam podłubał w telefonie, trochę w komputer poklikał i wypala: „potrzebuje Pan 14 kWp instalacje”. Ja od razu: „jak pan to policzył?”
Zaczął #!$%@?ć już kompletnie. Na rachunku była napisana moc przyłącza: 14kW więc myśle że dlatego tak wypalił. No ale cisnę go dalej jak to policzył i udaję głupa. Koleś nagle złożył komputer, powiedział że się spieszy i poszedł xd ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
#fotowoltaika #oze #prad #energetyka
  • 17
  • Odpowiedz
@bezpiecznik_topikowy: o, do mnie też dzwonią z tego, regularnie się umawiam z nimi pod losowymi adresami, ale koło dużych marketów z parkingami, oni przyjeżdżają, dzwonią, a ja ich zwodzę, że już idę, że to, że gume złapałem, że wypadek miałem, że babę na pasach przejechałem i różne takie, rekordzista jakoś ze 3h stał tam jak debil, zanim rozkminił, że chyba nie jestem panelami zainteresowany, ale robieniem z niego idioty jak najbardziej
  • Odpowiedz
bardzo chamsko, abyś w piekle dostał taką robotę i miał takich potencjalnych klientów jak Ty


@zibizz1: rozjuszony handlowiec wściekly agresywny xDD Idź tam wciskaj garnki za 10k emerytom
  • Odpowiedz
@zibizz1: ale co chamsko? jak oni sami dzwonią, i chcą się umawiać, no to się umawiamy, proste. Co mnie to interesuje, że ma taką robotę? Dzwoniąc do mnie i oferując mi jakąś usługę którą kompletnie nie jestem zainteresowany, oni marnują mój czas, chociażby na wyciągnięcie telefonu z kieszeni, to jest oznaka braku szacunku do mojej osoby, więc ja jedynie traktuję ich z wzajemnością.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 13
@Hissis: zgadzam się i też mnie to irytuje, ale umawianie się gdzieś z myślą że nie przyjdziesz jest zwyczajnie chamskie. Tak samo jakbyś do jakiejś laski podbijał a ona by zrobiła tak samo.

OP zrobił spoko. Ty nie.
Nic nie sprzedaje i sam jestem cięty na to skąd mają tacy mój numer. Ostatnio największy ubaw miałem jak dzwonił do mnie oszust i chciał mi wpłacić Bitcoiny. Robiłem wszystko co kazał odmawiając
  • Odpowiedz
@zibizz1: No właśnie, z tą różnicą, że ja nie wydzwaniam do panienek losowo, pod randomowe numery z kupionych baz danych i nie umawiam się z nimi. To by nie było poważne, tak samo jak nie poważne są te telefony z wciskaniem jakichś super ofert.
  • Odpowiedz
  • 2
@Hissis: bardzo chamsko, abyś w piekle dostał taką robotę i miał takich potencjalnych klientów jak Ty


@zibizz1 No sorry ale jak przychodzi do klienta powinien umieć określić jakiej instalacji klient potrzebuje.
Oczywiście nie jest to tylko jego wina - widać firmie nie zależy na prawidłowej obsłudze klienta skoro nie miał odpowiednich szkoleń.
  • Odpowiedz