Wpis z mikrobloga

@janushek: No w końcu #!$%@? xD
btw załóż jakiś portal z newsami XD
Edit:
Tracking: The VR controller is tracked by the new VR headset through a tracking ring across the bottom of the controller.
To mnie martwi
@janushek: dajcie mnie tego nowego VRa bo 25 marca będą za darmo gierki na VR i nie mam na czym zagrać xD Jak wyjdzie nowy VR to chyba zrobię drugie podejście do tej technologii, bo za pierwszym razem się odbiłem
@Cinkito: Najlepsze na wejście są chyba Beat Saber i SuperHot, bo robią największe wrażenie. Później człowiek nabiera apetytu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Polecam też Pistol Whip. Co do samego VR 2 - najbardziej boli, że prawdopodobnie w tym roku jednak nie wyjdzie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@greven: no ja właśnie kiedyś kupiłem VR i odpaliłem jakieś słabe gry gdzie było dużo chodzenia itd. i się źle czułem przy graniu. VR sprzedałem i dopiero później zagrałem w Superhot na innym sprzęcie i się okazało, że sam w sobie VR jest spoko, ale gra była zła. Dlatego chcę zrobić drugie podejście do tej technologii

@Theos: na PS4 z tego nie korzystałem nawet. Serio aż tak bardzo się to
@Cinkito: Kumam, kumam - moim zdaniem warto dać drugą szansę. Sam kupiłem z ciekawości, ale szybko się przekonałem do tego że a) świetna zabawa, b) świetny trening - szczególnie w dzisiejszych warunkach. BoxVR czy właśnie Pistol Whip, Beat Saber przez godzinkę? Trzeba grać w opasce na głowę i ciuchach na siłownię :D
@greven: no właśnie w Pistol Whipa czy Beat Saber też grałem chwilę i też mi sie podobało. I od tego momentu zacząłem żałowac sprzedaży VRa :< Ale doszedłem do wniosku, że już poczekam na nowy model, bo w tym momencie były pierwsze zapowiedzi
@greven: no widziałem, ale już trochę minęło od premiery PS5, jak zapowiedzą, to trochę minie od ogłoszenia do premiery, no a potem będzie ciężko z dostępnością na premierę.

A wersje PS5 gier nie obsługują DS4 z łopatkami. Jeśli np. Apex dostanie wersję PS5, to pewnie w nią nie pogram, bo gra PS5 nie obsłuży PS4.

@Cinkito: do FPS-ów - bardzo. Do akcji - gra się przyjemniej. W Soulsach rolujesz i
  • 0
@lyman11: podejrzewam że system może być podobny do tego zastosowanego w Windows Mixed Reality. Tzn. na hełmie w WMR są kamery monochromatyczne stereo które śledzą kontroler. Jak wychodzisz poza pole widzenia kamer to przestaje śledzić. Ogólnie to działało spoko, nie było wielkiej różnicy w dokładności w porównaniu do np HTC Vive. No chyba, że wychodzilo się poza zasięg kamer, żyroskopy w kontrolerach nie dawały czadu. Ale jeśli zrobią coś o większym
@greven: W poprzednim newsie było cos wspomniane, że będzie tylko jeden kabel potrzebny, więc na pewno taka opcja grania będzie. Ja obstawiam, ze na pewno tez zobaczymy granie po wifi, ps vita i kontroler od wii u prawie dekadę temu to robiły z prawie niezauważalnym opóźnieniem. Nie zdziwiłbym się też, że sam vr będzie odrębną konsolą. Ba, ułożenie przycisków na kontrolerze jest dokładnie takie samo jak w oculus quescie chodzącym na
Jedrek313 - @greven: W poprzednim newsie było cos wspomniane, że będzie tylko jeden k...

źródło: comment_161609228762vQe5t1DeqZpSaLo5Ndyq.jpg

Pobierz
@Jedrek313 wiadomka ze move'y były tylko zaadaptowane pod VR, a nie planowane jako docelowe rozwiązanie idąc w te technologie dalej. Eksperyment dla konsoli Sony się powiódł więc widzimy większe nakłady i bardziej adekwatne technologie. Nie spodziewałbym się kompatybilności z czymkolwiek spoza ekosystemu Sony, a to że pady wyglądają jak wyglądają? To po prostu sprawdzone i przyjęte już rozwiązania - nie ma sensu wymyślać koła na nowo w takich kwestiach, a raczej rozwijać