Wpis z mikrobloga

#squash
Hejka, byłem z dziewczyną wczoraj pierwszy raz na squashu i nam się spodobało. Potrzebuję waszej opinii. Wypożyczenie rakiet to na naszą dwójkę 20zł na trening. Oczywistym jest, że na dłuższą metę bardziej opłaca się kupić niż wynajmować. Jakiego typu rakiety wypożycza się z klubu, w sensie ile one mogą ważyć, jaki to budżet? Doczytałem, że lepiej nie kupować najtańszych rakiet bo ważą po 200 gram i na początek najlepiej wziąć coś o wadze 140-180g. Tylko, że na tą chwilę nie chcemy kupować rakiet po 2-3 stówki. Czy takie rakiety z Decathlonu za te 5-7 dych rzeczywiście są tak badziewne, że nie ma co w nie inwestować? Ile trzeba wydać na taką rakietę, z której będę mógł sobie regularnie pykać przez ten rok/dwa? Różowa grała kilka lat w tenisa na poziomie zawodów regionalnych, więc obycie z rakieta jakieś tam ma. Ja jestem zielonka

Jak duży wpływ ma kolor piłeczek? Dostaliśmy z 2 żółtymi kropkami i z tego co czytałem to nimi gra się na turniejach. Warto się na nich od razu uczyć czy może próbować z innymi? Z góry dzięki za pomoc
  • 10
@Rouksa: kazdy klub moze miec inna oferte. Z reguly jest to podzial na aluminium (tansza opcja ale rakieta jest ciezka +180g) lub grafitowe (drozsze, <150g). Wiedzac, ze bede gral minimum rok szukalbym uzywki grafitowej. Jezeli nie masz takiej pewnosci, to kup tania i ciezka. Jednak manewrowalnosc i feeling bedzie znacznie gorszy.

Na start nie ma sensu grac pilka z 2 kropkami. Zacznijcie do zwyklej treningowki - jedna czerwona kropka.

Sprobuj wypoczycy
@ejenes: A gdybym chciał kupić grafitową rakietę to na jakiś koszt musiałbym się w przyszłości nastawić? Nowa i używana. No i jak z używkami to wygląda. Widzę, że można kupić same naciągi, je się wymienia po jakimś czasie czy jak to jest?
@Rouksa: rozne rakiety, rozne ceny. Szukaj uzywki Wilson Hyper Hammera 120/145 lub Dunlop Blackstorm. Zakup nowki to koszt 230zl+ (np https://www.squashtime.pl/rakiety-dunlop-dunlop-blackstorm-force-p-25549.html#id04)