Wpis z mikrobloga

@aksal89: Rozumiem że masz lusterko podłączone po zapłonie. Jak przekręcasz stacyjkę to włącza Ci się ekran w tym lusterku czy pozostaje zgaszony do momentu wrzucenia wstecznego tzn. czy: jest wygaszony zupełnie czy czarny ekran z podświetleniem matrycy i pokazuje AV1/2? Masz po kablu czy transmisje?

Bo testowałem taki model i po podłączeniu zasilania zapalał się na czarno xD i pokazywał AV1 i nie wygaszał się, aby zgasić trzeba było wrzucić wsteczny
@Skowyrny: ja mam po kablu, pociągnięte jest zasilanie z lampki podświetlenia wnętrza do lusterka, a kamera ma zasilanie ze światła cofania. I dopiero po wrzuceniu wstecznego cokolwiek się pojawia na ekranie, normalnie ekran jest całkowicie wygaszony.
@aksal89:No właśnie tak myślałem żę to ma działać. Testowałem też monitor przykręcany do tapicerki i tak właśnie działało. Tylko dziwne że właśnie 2 sztuki tego lusterka z monitorem się zachowywały tak jak napisałem. Że po dostaniu zasilaniu się zapalały. Masz wersje 4.3 czy 5.0? i jak Ci się to sprawuje na codzień, ogólnie polecasz? i jak z widzialnością w normalnej jeździe bo wydaje się ciemniejsze niż standardowe?
@Skowyrny: tylko jak pisałem w tamtym wpisie - ciężko jest zmieścić tablicę rejestracyjną w tę tylną ramkę z kamerą, za to kamera jest serio zajebista za tę kasę - zresztą widać, jaki jest obraz w ciemności ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@aksal89: Wiem że trochę czasu mineło, ale postanowiłem się odezwać. Zamontowałem wszystko i trochę historii po drodzę, jednak efekt jest w pyteczkę. Kamera się świetnie sprawdza i do tego ten PRAWDZIWY kąt, od krawędzi samochodu do krawędzi. Kwestia modułu bezprzewodowego jest dyskusyjna ale ogólnie mogę polecić.