Aktywne Wpisy
Andrzej2035 +377
Za każdym razem jak przyjeżdżam do tego wspaniałego kraju, dochodzę do wniosku że na autostradach powinienem być jeden wielki radar odcinkowy. To jest patologia co się tu dzieje. Ilość imbecyli i frustratów, którzy robią dyskotekę długimi jadąc 5 metrów za tobą, bo Wielki Pan musi #!$%@?ć, a Ty plebsie co wyprzedzasz tiry 120 na ograniczeniu do 120 masz mu zjechać, to jakaś abstrakcja. Wczoraj jeszcze trafił się podwójny, zajechał drogę i zaczął
KingaM +152
#kingagrzebiewsmieciach #smieciogrzebstwo no i dzisiaj już w pierwszym śmietniku zapas witamin z warzyw na cały tydzień, piona z ochroniarzem i dwoma grzebiacymi zbita, pora ratować przed zgniciem dobre jedzenie i obrzydzać normików #gotujzkinga będziecie mlaskać z zachwytu nad dobrym obiadem jak się to obrobi i przerobi
Cyberpumk w grudniu 2020 - o borze o #!$%@?.
Ciekawe na ile pracownicy CDP mają podpisane NDA, bo oddałbym dużo, żeby się dowiedzieć jaki tam był sajgon jak do biura wszedł Iwinski cały na biało i powiedział że połowa gry leci do kosza xD
#cyberpunk2077
tak było
Italian voice actor Luca Ward, who dubs Reeves’ character Johnny Silverhand in the game’s Italian iteration, revealed the Matrix actor played a central part in getting double the Keanu content into the game than was originally planned. Speaking to journalist Gian Luca Rocco, Ward adds that he ended up doing twice as much dubbing to record all of Silverhand’s lines.
@Exenex: Ja chyba jednak wolę żeby próbowali robić coś nowego, nawet jak ma wyjść gówno xD
A tu dostaliśmy nowy produkt, coś co bardzo bardzo rzadko się zdarza
To dlaczego to wygląda tak jak wygląda? 1,5 roku na dopracowanie to jest kawałek czasu. Jakim cudem przez cał ten czas nie zostały poprawione błędy? Już nawet nie chodzi o policję, czy to AI, ale rany boskie, przecież nawet po day 0 patchu to był bład na błędzie.
@cin123654: mi wychodzi na to że spora część historii
@MirkobIog: Z wersji poglądowych v final dużo się nie zmieniło. Podejrzewam że termin kwiecień 2020 był nie realny z powodu technicznego stanu konsol. Jawnie było powiedziane że gra tworzona na PC. Taki kod kompilujesz pod konsole. I nagle boom to co na PC miało 50 fps, na konsolach dało < 10 fps. Panika szok, i tygodnie nad kodem co