Wpis z mikrobloga

Cyberpunk w 2018 - no gra jest grywalna od początku do końca, pracujemy nad dopieszczaniem detali, optymalizacją i eliminacją bugów.

Cyberpumk w grudniu 2020 - o borze o #!$%@?.

Ciekawe na ile pracownicy CDP mają podpisane NDA, bo oddałbym dużo, żeby się dowiedzieć jaki tam był sajgon jak do biura wszedł Iwinski cały na biało i powiedział że połowa gry leci do kosza xD

#cyberpunk2077
  • 16
@MirkobIog: wiesz ile filmow jest gotowych i miesiac przed premierą robią dokrętki i zmienia się końcówka. Większość. Przyglad Marvel WandaVision miał mieć inny finał, ostatecznie zmienili i sami powiedzieli że była też inna wersja zakończenia. Czego tu się czepiać ?
@Wormditt: No ale w sumie to tak było xD

Italian voice actor Luca Ward, who dubs Reeves’ character Johnny Silverhand in the game’s Italian iteration, revealed the Matrix actor played a central part in getting double the Keanu content into the game than was originally planned. Speaking to journalist Gian Luca Rocco, Ward adds that he ended up doing twice as much dubbing to record all of Silverhand’s lines.
@MirkobIog: @Wormditt: Nasza Panam - Małgosia mówi że nagrania głosów trwały 1.5 roku. Z prezentacji wiadomo że ostateczny koncept gry był gotowy już pod koniec 2019 roku. Pokazy z początku 2020 pokazują już finałową grę. Doliczcie czas potrzebny na napisanie scenariusza tekstów i nagranie głosów we wszystkich językach w jakich gra jest dostępna. Czas na poskładanie wszystkiego do kupy. Tym bardziej że demo 2018 pokazuje już gotowy zarys gry (
Ale skoro sobie nie radzą z ogarnięciem własnego silnika, to może powinni robić kopiuj wklej Wiedźmina 4


@Exenex: Ja chyba jednak wolę żeby próbowali robić coś nowego, nawet jak ma wyjść gówno xD
@Exenex: Nie sądzisz że za dużo jest kopiuj/wklej gier ? Farcry któryś tam miał nawet taką samą mapę jak poprzednik. Fifa od 5 lat niczym się nie różni. A kasy trzepią jak nie wiem.

A tu dostaliśmy nowy produkt, coś co bardzo bardzo rzadko się zdarza
@cin123654: Nie wiem, nie grałam w FC. Po prostu wychodzę z założenia, żeby robić coś dobrze albo wcale. U redów ewidentnie leży zarządzanie, które zniszczyło finalny produkt
Obstawiam że od 2018 roku były raczej już zmiany kosmetyczne, niż przebudowa całej rozgrywki


To dlaczego to wygląda tak jak wygląda? 1,5 roku na dopracowanie to jest kawałek czasu. Jakim cudem przez cał ten czas nie zostały poprawione błędy? Już nawet nie chodzi o policję, czy to AI, ale rany boskie, przecież nawet po day 0 patchu to był bład na błędzie.

@cin123654: mi wychodzi na to że spora część historii
@Exenex: To czas odpalić gry kopiuj/wklej - docenisz wtedy powiew świeżości

@MirkobIog: Z wersji poglądowych v final dużo się nie zmieniło. Podejrzewam że termin kwiecień 2020 był nie realny z powodu technicznego stanu konsol. Jawnie było powiedziane że gra tworzona na PC. Taki kod kompilujesz pod konsole. I nagle boom to co na PC miało 50 fps, na konsolach dało < 10 fps. Panika szok, i tygodnie nad kodem co
@cin123654: nie rozumiem co ma jedno do drugiego. Jedna ekipa jest od opytmalizacji a drugia od questów. Redzi po prostu przegrali przez złe decyzje na poziomie zarządu, bo akurat nikomu prócz QA team nie można niczego zarzucić. Widać, że gra ma świetne momenty i potencjał, ale inwestorzy też już nie chcieli słuchać od kolejnym opóźnieniu, tylko chcieli w końcu cashować produkt bo sytuacja gdzie masz za rogiem święta, a dodatkowo wszyscy