Wpis z mikrobloga

@starskaj: Bardzo dobra reklama, 17 tysięcy osób zobaczyło Was w ciągu kilu godzin jako dorosła pare przyjaznych ludzi sukcesu w bardzo negatywnym świetle, poważnych dorosłych ludzi krzyczących o bolącej kości ogonowej, narzekającej na kurierów gdy w szczycie pracy nie chce wnosić palety po piętrach bo ma jeszcze do zadowolenia 100-200 innych czekających osób, masy przekleństw dorosłej matki chwalącej się pedagogicznym wykształceniem i na koniec o Pisarzu z maserti który jedzie z
@Uncle_Massimo no właśnie ich targetem nie są wykopki, młodzi mezczyzni i nawet Ci starsi A raczej Julki i maci0ry, a sposób w jaki się wyraża ta p0lka i ogólnie kobiety na protestach pokazuje, że dzisiaj już nie ma czegoś takiego jak "nie przystoi". No ale fajnie, że faceci w końcu zaczynają walczyć o równouprawnienie- to prawdziwe a nie to forsowane przez feministki polegające na tak naprawdę jeszcze wiekszym uprzywilejowaniu kobiet i dzisiaj