Wpis z mikrobloga

Mirasy jaki telefon kupić do maks 1k (ale to taki maks absolutny, a wolałbym bliżej 800 zł). Mam na ten momement Honora 8x, którego mimo pewnych słabości jak aparat, czy dosyć mało wyrazisty ekran, lubię. Z tym, że ostatnio mimo naklejonej szybki i etui po wywrotce (upadał dziesiątki razy, więc uczciwie rzecz biorąc jest całkiem wytrzymały) ekran popękał. Wszystko działa ale mimo wszystko jest, to jakaś motywacja do wymiany (zwłaszcza, że bateria jest już słaba i działa na "archaicznym" androidzie 9).

I tu pytanie - co kupić, by poczuć, że wymieniłem telefon na lepszy, a nie kupiłem coś podobnego, bo zbiła mi się szybką. Jestem totalnym Basic userem. Żadnych gierek, żadnych romów tylko przeglądarka, muzyka, yt (nawet streamingów nie oglądałem na telefonie), proste apki ergo fajnie jakby miał dobry dźwięk na słuchawkach, dobry ekran (da się amoleda w tej cenie?) i działał w miarę szybko, aparat fajnie jakby był dobry ale nie jestem wziętym fotografem. No i nfc, bo rzadko, bo rzadko ale zdarzy mi się wyjść bez portfela. Co polecacie? Póki mi się honorek nie rozyspie, to mogę czekać, więc dajcie znać jakich promek szukać

#smartfony #smartfon #telefony #android #xiaomi #cokupic
  • 20
@Ghuuuuus Do 1k z amoledem na ten moment jedyne sensowne opcje to Galaxy M21/M31s/A51, ale te są wydajnościowo podobne do Honora 8X

Zaraz będzie premiera Redmi Note 10, który też będzie miał taki ekran z trochę lepszym procesorem
@Ghuuuuus: jak na Xiaomi i na cenę, to nie jest tak źle. Taki średniak za niskie pieniądze, chociaż wiadomo, jak ze zdjęciami. Teraz wchodzi Redmi Note 10, ale jeszcze nie ma ceny dokładnej. Możesz jeszcze zerknąć na Realme, a jak coś bardziej znanego, to oczywiście Samsung.