Wpis z mikrobloga

Dzień dobry mireczki chciałbym wyrazić swoją opinie o salonie MOMA studio. Sprzedają meble ale to jak nas potraktowali zasługuje na opinię.

Moma studio opinie meble

Chyba najgorszy salon meblowy w jakim kiedykolwiek byłem. Szukamy aktualnie FOTELA i zostaliśmy tu potraktowani najgorzej w całej naszej długiej przygodzie związanej z urządzaniem mieszkania. Mimo chyba 5 salonów 95% oferty istnieje wirtualnie (!!!) Kupując fotel za 5000 nie jesteś w stanie na nim usiąść, ba kupując 95% mebli nie zobaczysz ich przed odbiorem. Nikt nie oczekuje wszystkich wersji kolorystycznych na showroomie, ale chociaż jeden mebel w Polsce żeby klient mógł go zobaczyć? Nie da się i kropka. Dzwoniliśmy do każdego salonu. Płać, dostarczymy a jak się nie podoba to twój problem (brak zwrotów). Na naszą uwagę, że to takie średnie podejście usłyszeliśmy że nikt nie narzeka (chociaż patrząc na opinie w internecie narzeka jednak sporo osób) i ludzie biorą w ciemno. Rozumiem indywidualne zamówienia robione 1:1 i niepowtarzalne, ale FOTEL gdzie zmieniasz NOGĘ i OBICIE a reszta jest taka sama? To tak jakby pójść do salonu samochodowego marki premium, skonfigurować go na pół miliona i potem usłyszeć że nie ma nawet podstawowej wersji w salonie czy nawet w Polsce żebyś mógł chociaż sprawdzić jak się za kierownicą siedzi. Dla mnie jawne lekceważenie klienta. Nawet salony z większym portfolio i dodatkowo tańsze oferują cokolwiek na show-roomie.

W efekcie tego odpuściliśmy jakiekolwiek zakupy w tym salonie a foteli potrzebowaliśmy SZEŚCIU (30k PLN XDXD wydajesz i nie możesz usiąść nawet). Z tego co widzę dużo ludzi odpuszcza te salony z tego samego powodu.

na obrazku inny fotel.

#meble #remontujzwykopem #urzadzajzwykopem #wnetrza #architektura
WujekRada - Dzień dobry mireczki chciałbym wyrazić swoją opinie o salonie MOMA studio...

źródło: comment_161529285072kcOwVfO004mccqBgoKlF.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@WujekRada: no, ja miałem też przygodę z nimi ( ͡° ʖ̯ ͡°). Zamówiłem kanapę, która była na ich stronie. Jednak okazała się twarda jak skała i jakościowa #!$%@? bo ciągle z niej jakieś kłaki odpadały. Napisałem, że chce zwrócić, a te #!$%@? zdjęły kanapę ze strony sklepu i jakiś prawniczyna ( ͡° ͜ʖ ͡°) napisał, że towar był na zamówienie i nie
  • Odpowiedz
@WujekRada: Jednej rzeczy nie rozumiem. Twojego oburzenia i rozemocjonowania. Nie chcieli Twoich 30 k, dla nich to nieopłacalne żeby dla 30 tysi sprowadzić dla Ciebie ten fotel byś mógł wypróbować - kij im w oko, idziesz gdzie indziej. Brawo dla Ciebie, tak zrobiłeś.

Piszesz opinię, żeby inni mieli świadomość, że może stracą swój czas, bo 95 procent asortymentu jest nie o pomacania. Super, na pewno komuś się przyda, jeśli tylko 1 osobie nawet, to plus dla Ciebie że się podzieliłeś.

Ale oburzenie tym, że ktoś nie biega za Tobą, nie błaga żebyś kupił... to jest trochę śmieszne i
  • Odpowiedz