Wpis z mikrobloga

Na 1 wybor wydaja sie byc mega mocne.


@NexciaK: zależy od stylu gry, jak chcesz siedzieć w środku HRE przez 200 lat i nie prowadzić żadnych wojen, to tak, są mega mocne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
problem z innovative jest taki, że jest to inwestycja długoterminowa, musisz wywalić 3k najcenniejszej many wtedy kiedy jest najwięcej warta - w early game i czekać kilkastet lat aż ci się
@Winkey: mysle ze zwraca sie dosyc szybko, bo nie tylko jako monarch pointy przy lvl techa ale obnizania war exhastuion i obnizania advisor cost i embrace institution cost co przeklada sie na hajs a co za tym idzie dalej monarch pointsow. Plus jako muslim masz edykt, ze dzieki tej idei mozesz jeszcze obnizyc idea cost. Supcio sprawa :p
@eMszu: no dobra ja wiem co robią innovative ale to wciąż zbyt duży opportunity cost, zazwyczaj na poczatku chcesz dominować a te idee tak na prawdę nic nie dają na początek.
Problem z innovative jest taki, że trzeba je wziąć na samym początku jako pierwszą grupę idei, ewentualnie drugą, max trzecią a po prostu cię na to nie stać, bo idee takie jak admin, rel, human, diplo, influence, defensive, offensive,
@Winkey: no w większości przypadków jak robie runy pod achivmenty to admin jest bardzo słaby bo nie potrzebuje tylko oszczedzac admin pointsow ale diplo i tech tez. Wiec przy graniu do ~2k deva to admin zazwyczaj wjezdza jako jedna z ostatnich idei ( ͡° ͜ʖ ͡°)