Wpis z mikrobloga

@autobusokar: pokaż jakieś zdjęcia. I pierwsze co, to obstukaj to czymś, albo delikatnie ponaciskaj płaskim śrubokrętem - żeby zobaczyć czy to serio tylko do rozszlifowania i zagruntowana/ przemalowania, czy porobią się dziury i w grę wchodzi łatka,/reperaturka
To masz niestety blotniki do lakierowania tez. A jak i metalik lub perla, to i moze drzwi do wycieniowania. Chyba ze wariant jak najtanszy cie interesuje, to wyszlifowac to do golego metalu, zajechac brunoxem na 24h, podklad epoksydowy na to, podklad akrylowy i powyklejac jak najmniejsza powierzchnie i podmalowac to baza ze spreja. Co to za samochod?
@autobusokar: jeśli to nie auto pokroju klasyki gatunku - że jakiś fr czy inna cupra, a zwykły dupowóz - to ja bym zrobił jak pisałem wyżej. Co do tego gościa - nie słyszałem, nie kojarzę. Zobacz jeszcze na gazowej - tam pan samochodzik przyjmuje, kiedyś mu coś podrzucalem dla znajomego z eklasy i porównując auta jakie tam stały ( tłuste) do otoczki w jakiej pracował - ( takie stare pofabryczne budynki)