Wpis z mikrobloga

@harnasiek nie wiem co jest w srodku ale na pewno ci starczy na poczatek - a jak potrzebujesz wiecej to tutoriale na stronie unity i cokolwiek co sie pojawi w google po wpisaniu "unity tutorials". To czy stworzysz cos na poziomie bardziej niz od ksiazki, zalezy od tego ile godzin swojej pracy wlozysz w projekt
@harnasiek: Według mnie w tej książce nic nie ma. Taki tutorial jak zrobić coś, żeby w ogóle działało. Drugiej części również nie polecam.
Na początek polecałbym "Mike Geig - Przewodnik projektanta gier" tylko kup sobie najnowsze wydanie, bo dużo się zmienia. Ewentualnie "Hocking Joseph - Unity w akcji", tylko nie wiem czy są aktualne wydania tej pozycji.
Z samych książek też raczej nie nauczysz się ekstra programować. Eksperymentuj, oglądaj tutoriale na
@harnasiek stichowi nie chodzilo pewnie o to czy cos na poziomie ma dzialac, tylko jak "duzy" Projekt ma to byc - czy ma to byc projekt wielkosci zrobienia gry kółko krzyżyk, albo prostej platformowki w stylu mario, kontra zrobienie mmo, albo czegos duzego. Takie gówno gierki w stylu stardev valley czy undertale (mala gra robiona glownie przez jedna osobe) sa bardzo malymi dobrymi gierkami, ktorych stworzenie zajelo ponad 2 lata. Najwazniejsze to