Wpis z mikrobloga

@play_polska: czy normalna to u Was praktyka, że konsultant podczas przedłużania umowy może zapewnić abonenta o wysokości następnej faktury (za nową umowę oraz za pozostały wygasający numer ze starej umowy (dodatkowa karta grupowa internetowa)). A potem podczas reklamacji chowacie głowę w piasek i odrzucacie takie reklamacje? Proszę o zabranie stanowiska.
  • 4
@play_polska proszę, numer zgłoszenia: 242079034

niestety nigdzie nie można zobaczyć jak konsultant opisał tę sprawę. Ale streszczając: Podczas rozmowy przedłużeniowej w dniu 21.01.2021 konsultant zapewnił, że za pozostały numer będzie 5 zł do kolejnej faktury po 6 lutego (tak się nie stało doliczyliście 105 zł). Jest dostępny zapis rozmowy. Mam nadzieję, że jednak nie jest to standardem (dopuszczenie możliwości żeby konsultant mógł zapewnić i wprowadzić w błąd) i rozpatrzycie ponownie tę reklamację.