Wpis z mikrobloga

po aktualizacji softa oculus na windowsie do wersji v25 obniżył mi się bandwitch usb, z wczesniejszych 2.3Gbps za każdym razem jak test robiłem na 2.0/2.1 max
efekt jest taki że ODT z stabilnego bitrate 500mbps teraz są przycinki audio, nawet jak zejdę na 350mbps rzadko ale się pojawiają.
Reset ustawien ODT do fabrycznych i regulacja po stronie gogli skutkuje stabilnym bezproblemową pracą ale są masakryczne ząbkowanie artefakty na szarych tłach np. SteamVR Home, czy beatsaber w oddali. Tragiedia jakaś normalnie.
#oculusquest #oculusrifts #pcvr #oculuslink
  • 3
@PieceOfShit: no dobra, ale dłubałeś coś z ustawieniami czy działasz na fabrycznych nastawach mówie o apce oculusa na windows i ODT?
pytam bo przypuszczam ze działa ci wszystko okej po Linku?
@arcpl: nie wiem jak teraz, bo nie zakładałem HMD od kilku dni. 1.9 Gbps pamiętam że to był mój pierwszy pomiar przy podłączaniu Linka. Oczywiście grzebałem już od tego czasu w ODT, ale nie przypominam sobie by to miało wpływ na mierzoną przepustowość.
Kabel to podróbka od złodzieja z alledrogo, ale podejrzewam że to nie jest jedyna zmienna w tym równaniu.