Wpis z mikrobloga

Jak to jest, że czekam w kolejce na kartę na sklepie #morele i jestem, że tak powiem praktycznie na jej początku, a jakiś gościu na olx ogłasza się, że zakupił na morelach pod koniec stycznia (bo od tego momentu mówi, że ma gwarancję do udokumentowania) i od razu sprzedaje? Ofc jego sprawa, że to opycha, ale jak to jest w przypadku trzymania przez morele chronologii sprzedaży?

#pcmasterrace #kartygraficzne #rtx
  • 13
  • Odpowiedz
jak to jest w przypadku trzymania przez morele chronologii sprzedaży


@Zaynep: nijak, jak kupiłem od nich na koniec listopada 3080 z dropa to na pclab forum w stosownym wątku stali za nią ludzie od dnia premiery. I jakoś kartę dostałem a oni nie bardzo ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Zaynep: w ch* sobie walą, ja kupiłem RTX w #morelenet już 8.12.2020 i do dzisiaj firma nie pofatygowała się nawet z info co się dzieje, a "chronologia zamówień" to wielka ściema! Goście opychają dostawy tym co kupują na bieżąco, bo cena wyższa o 50+ %. Tych co kupili w przedpłacie po normalnej cenie trzymają jak pieczarki: w ciemności i karmią g***.
  • Odpowiedz
@Zaynep: wydaje się, że mamy do czynienia (prawdopodobnie) z oszustwem.

Czy nie jest przypadkiem tak, że Morele.net pobrało w przedsprzedaży spore środki na zakup kart, sfinansowali zakup od dostawców, a teraz sprzedają karty tym co zamówili je później, gdy cena sprzedaży poszła znacząco w górę? Robią interes na kasie ludzi którzy zapłacili w przedsprzedaży. Jak widać z doniesień "rynkowych" wiele osób zamawiających już w tym roku (2021) otrzymało swoje zamówienia, natomiast
  • Odpowiedz
@Zaynep: @Nishikori ja dziś skasowałem zamówienie na 3080, tez się zdziwiłem że nie podają już numeru w kolejce. Miałem wcześniej informacje z listopada ze byłem 7.
Ale rozmowa z obsługa klienta to zwyczajne bydło ze strony morele. Rzeczywiście odmawiają teraz podania gdzie w kolejce się jest.
Grzecznie napisałem ze zapłaciłem za kartę we wrześniu i należy mi się jakaś informacja, a za organizacje kolejki u siebie odpowiadają oni a nie nvidia.
  • Odpowiedz
@wlodarmic: ja czekam jeszcze tydzień, sprawdzę ich obsługę klienta może mnie zaskoczą, jeśli będę zawiedziony tak, jak jest to od miesiąca to od razu kasuję konto i nigdy w życiu nie kupię od nich nawet obsranego kalosza. Już nawet nie odpisują na ''czacie na żywo", potwierdzam - bydło. Zapłacę tysiąc więcej komuś na olx pewnie i odbiorę sam kartę, ale to szambo będę omijał dalekim łukiem.
  • Odpowiedz
@wlodarmic: widzę podobne wnioski co do omijania łukiem.
Ja cierpliwie czekałem nie narzekając. Ale bezczelność odpowiedzi, ze nie mogę się dowiedzieć co się dzieje z zamówieniem, w kilka sekund zmieniła moje nastawienie.
Mimo wszystko życzę powodzenia Mirku
  • Odpowiedz