Wpis z mikrobloga

Muszę was prosić o opinie w jakich widełkach powinienem oscylować bo niedługo przedłużenie umowy i się zastanawiam jak siebie wycenić.

Krótko o mnie.
Niecałe 2lata expa przy webowkach + desktop. Pisanie/klikanie z walidacja w projekcie. Potem klient zagraniczny praca w większym zespole. Dochodzi współpraca z devami w analizie przyczyny błędów, stawianie i utrzymywanie swojego środowiska (lekko devopsowe sprawy). Aplikacja webowa połączona z desktopowymi. Bardzo dużo testów integracji, modyfikacji plików. Doszły też testy baz danych MS SQL, oracle.

Po prostu zwykły manual klikacz który sobie radzi z wersjonowaniem releasow i nie boi się cmdka.

Nie mam doświadczenia komercyjnego z testami API. Ogarniam podstawy Javy, JavaScriptu.

#testowanieoprogramowania
  • 10
@regos: pensja zazwyczaj zależy od: miasta, budżetu firmy, ilości klientów (pewność projektów na x miesięcy do przodu), ilości osób w zespole, roli w projekcie, Twojej obecnej pensji (często nie przeskoczysz X% w podwyżce ze względu na politykę firmy) i rzeczy najważniejszej, Twojej umiejętności "sprzedania się" kierownictwu.
Jako że oglądu nie mam na Twoją sytuację obstawiałbym widełki w przedziale 5-8k brutto na uop i jakieś 7-10k na b2b.
@Snoxik: nie chce tutaj za dużo szczegółów opisywać (w sumie nie wiem czemu) ale ogólnie to firma 5k osób, projektów chyba pod dostatkiem (ciagłe rekrutacje).
Ogólnie zdaje mi się że rekrutujac się do niej niedostatecznie się wycenilem i teraz nie wiem co zrobić zeby wskoczyć w rynkową stawkę :/
@regos: z doświadczenia mogę powiedzieć że najlepiej w takim przypadku zastanowić się nad zmianą pracy, jeżeli uważasz że Twoja pensja jest niewspółmierna do Twoich obowiązków i sytuacji rynkowej nie ma sensu się płaszczyć przed kierownictwem o byle % podwyżki.