Wpis z mikrobloga

@dzoli: Czyli nie ma tańszego biletu metropolitarnego, za to jest droższe Mevo, którego w sumie też nie ma? Kolejny epicki sukces trójmiejskiej metropolii, powinszować.
  • Odpowiedz
@okeito: Ta oferta jak startowali to w ogóle była totalnie bez sensu. Za niska i w ogóle nie rentowna dla spółki, a do tego nie mieli rowerów i zasobów, aby obsłużyć popyt.

Jak dla mnie to Mevo to było po to, by kasę na dotację z UE wyciągnąć, jak zresztą większość projektów ze wsparciem z UE.

Trzymam kciuki, aby w końcu w 3mieście był jakaś sensowna możliwość wypożyczenie roweru jak
  • Odpowiedz
  • 1
@Hitsu to ponoć potwierdzone, że chodziło o hajs, którego koniec końców zabrakło.
To powinno być normą, już pal licho elektryczne, ale jakiekolwiek rowery w takim mieście powinny być.
  • Odpowiedz
@okeito: Otóż to! Pierw powinni stworzyć dobrze działający system zwykłych rowerów, potem by można rozszerzać to o elektryki.

Ten cały system z Mevo był niedorzeczny. Masa rowerów z rozładowanymi bateriami, gdyby jeszcze te rowery można było ładować na tych stajach, ale nie ...

Baterie były zabierane do kilku miejsc ładowania: na stadionie Energa w Gdańsku, w Ergo Arenie na granicy Sopotu i Gdańska oraz w podziemnym parkingu Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego
  • Odpowiedz