Wpis z mikrobloga

@cin123654: To jak to jest, że taki TLOU2 działa bez żadnych spadków na ps4 fat i jest chyba najlepiej wyglądającą grą która wyszła na konsole? Przy cyberpunku można było mydlić graczom oczy, że otwarty świat więcej wymaga itp, ale tutaj zwyczajnie blober to za mały zespół, poza tym ze świeżej analizy Digital Foundry wyraźnie widać, że gra nie ma problemów z fpsami na konsolach, a jedynie drobne glitche i sporadyczne
  • Odpowiedz
@dzeksondzekson: Oglądam DF - najsilniejsza konsola na świecie XBOX ma spadki dynamicznej rozdzielczości do 900p !!! - to co będzie za 2 lata ? 720p. Za duży next gen to nie jest. konsole ledwo po premierze a już błagają o wersję PRO.

No i tylko odbicia RT, PC mają więcej efektów RT
  • Odpowiedz
@Turczyk: RT I DLSS mamy na PC - więc dodali więcej efektów RT

Na konsoli jest tylko jedne RT bo brak odpowiednika DLSS

Problem, a raczej ficzur że gra musi renderowac 2 światy naraz. No i konsole stałe 30 fps. Niezbyt ten next gen jest next gen ...

Czekać tylko na porównanie z PC co musieli wyciąć jeszcze żeby utrzymać 30 fps
  • Odpowiedz
@dzeksondzekson: prosze nie wypowiadaj slow, ktorych nie rozumiesz. Renderowanie to wyswietlanie na ekranie. Jezeli gra nie pokazuje jednoczesnie 2 trybow tylko sie przelacza miedzy nimi to renderuje tylko 1 tryb. Tak samo jak jestes w budynku i sciana zaslania drzewo to gra nie renderuje tego drzewa zeby oszczedzic GPU.
  • Odpowiedz
@dzeksondzekson ponieważ Rockstar ma programistów którym płaci grube pieniądze. Nie mają stażystów. Rockstar też po prostu rozwija swoich pracowników no i oczywiście mają po prostu swoje nowatorskie narzędzia do robienia gierek. O to cała tajemnica.

Devy powinni porzucić stara generację i tyle ale przez Sony nie mogą bo Sony specjalnie zaniża dostęp do ps5 bo nie chcą stracić bazy 100 mionów graczy. To też proste.
  • Odpowiedz
@piekny_kielbasiarz: Ty nie rozumiesz co piszesz, obejrzyj sobie jak wyglada tryb w the medium gdzie masz jednocześnie 2 renderujące się sceny osobne z osobnymi assetami i inną grafiką. Owszem, w grze tez są wstawki gdzie jeden render zmienia się w drugi dlatego wspomniałem to jako czystą funkcjonalność jaką daje przewaga ssd.
  • Odpowiedz