Wpis z mikrobloga

W jaki sposób moge mieć gwarancje ze klient mnie nie oszuka przy jakimś małym zleceniu typu zrobienie prostej strony internetowej. Załóżmy oferuje 200zl za prostą stronę z danym projektem. Jak wezmę pieniądze od razu i on sobie np stwierdzi ze mu jednak nie pasuje to co? Jestem zielony, wiec pytam 1 raz ( ͡° ʖ̯ ͡°) #pytanie #programowanie
  • 18
  • Odpowiedz
@LJBW603 Zadatek + umowa, tylko musisz pamiętać, że jeżeli nie wywiazesz się z umowy to będziesz musiał zwrócić zadatek x2. Jak coś to zajmuję się tym na codzień więc możesz pisać na pw. :)
  • Odpowiedz
  • 28
@LJBW603 200 PLN za projekt www? I jak #!$%@? ten kraj ma wyjść z biedy? Twoje ceny psują rynek, rób wszystko zatem w tej cenie wraz z niezliczoną ilością poprawek od klienta i jego żony, która ma zmysł plastyczny. Udanego dnia ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@NERDCODE: na razie mam wiedzę minimalna, wiec chce się jeszcze sporo dokształcić i sprawdzam co i jak ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zrobiłem na tą chwile tylko 2 strony (takiej jednej gry i „wizytowke” biura rachunkowego) i chce się jeszcze sporo douczyć ;d
  • Odpowiedz
@NERDCODE: Na razie starałem się ogarnąć HTMLa +CSS, coś musnalem PHPa i na tym zrobiłem 1 projekt (do tej gry) a drugi na jakimś gotowcu, bodajże WordPressie. Zajmowałem się tym wszystkim z dobry pół roku temu i nigdy nie planowałem w to isc dalej no ale teraz chyba spróbuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@NERDCODE: Skoro mamy eksperta, to ja mam takie pytanie. Jeżeli będę miał firmę i dostanę zlecenie zrobienia strony. Wykorzystam do tego darmowy projekt wordpress (bo nie potrzebuję zaawansowanych funkcji) to mogę później wystawić fakturę na stworzenie strony www legalnie?
  • Odpowiedz
@Zoltafik WordPress jest na licencji open source, więc śmiało można z niego korzystać. Jednak należy pamiętać, że nie każdy element jest na otwartej licencji. :)
  • Odpowiedz