Wpis z mikrobloga

U mnie w sobotę i w niedzielę a gram od 21:00 zrywa co jakiś czas (najczęściej po 23:00) . Chyba koniecznością będzie jakiś program do monitorowania sieci i pokazać im czarno na białym, że wina leży po ich stronie. Bo od kilku miesięcy tylko pingponguje z tą firmą maile a problem nadal występuje.
U mnie podpięty PC po kablu. Odpinałem - przypinałem, resety robione. Odkąd zrezygnowałem z TV i zszedłem z 600mb na 100mb cały czas jest ten problem. Chcę w tygodniu odpalić PC i aby program monitorował i wypluwał te disconnecty w logach. Dam znać jak ogarnę i jak temat sie potoczy, może kogoś to zainteresuje.

Pzdr Adam
@adam-kolasinski: Toya jest dobra (wg statystyk ma pingi jedne z lepszych w Polsce) jak nie ma problemów, ale jak są to kontakt z BOKiem to tragedia i prawie już przez to zrezygnowałem. Jedyne co mogę zasugerować to nie gadać z BOKiem tylko od razu prosić kontakt z technikami i dać im jak najwięcej info, BOK często nie przekazuje wszystkiego jak trzeba.
Urządzenie Ci zmieniali jak rezygnowałeś z TV? Jak tak to
@dariopablo Zgadzam się z Tobą. Pingi na dobry poziomie, nigdy nie miałem problemów odkąd zmieniłem ofertę. Temat z BOKiem mam już za sobą i wiem, że mailowanie z nimi nie ma sensu. Kiedyś chciałem zmienić hasło WIFI sympatyczny gościu sztywno twierdził, że nie ma takiej opcji dopiero jak powiedziałem, że podejrzewam korzystanie osób trzecich z WIFI to od razu zmienił zdanie. Urządzenia CISCO nie zmieniali, lecz będę szedł właśnie w tym kierunku.