Wpis z mikrobloga

bo przecież wyjście z UE to odcięcie się od logistyki międzynarodowej


@Bilzerian: a to nie jest czasem tak, że jakby Polska wyszła z Unii, to taki Polski kierowca, który chcialby tam cokolwiek wozić to na start by potrzebował dostać wizy do 26 krajów?

Albo Polska firma sprzedająca cokolwiek musialaby to odprawiać na granicy, a teraz nie musi?

Przypadki można wymieniać dalej, ale ekonomiczne matoły z wykopu jak zwykle nic nie wiedzą.
  • Odpowiedz
@fledgeling: dokładnie a przede wszystkim firmy spedycyjne uciekną do jakiegoś Gorlitz, cała kasa z podatków odpłynie z Polski. Ale... to może dlatego chca znieść ulgę abolicyjna żeby kosić hajs dalej na klasie robotniczej/średniej. Bo taki kierowca ośrodek interesów życiowych ma jednak w Polsce nawet jak w niej nie jest 183 dni w roku.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Don_Lukasio: @PaulStanley: o co właściwie chodzi z tymi rybami?
Od łowisk ich odcięli czy mają problem z eksportem do Unii?
No i widzę też, że te ryby to jest wałkowany temat jako główny negatywny skutek Brexitu.
Oczywiście beka z takich co sami zagłosowali i się na nich odbiło ale te rybołówstwo to jest jaki procent PKB UK? Typowe budowanie narracji politycznej na emocjach, aka robić z igły widły. Jeśli to
  • Odpowiedz
bo przecież wyjście z UE to odcięcie się od logistyki międzynarodowej


@Bilzerian: może nie odcięcie, ale spore utrudnienie, pracuję w firmie, która sprzedaje dość niszowy produkt i póki UK było w EU to bez problemu sprzedawali tam swoje produkty i nagle po 1 stycznia wszystko stanęło, bo nagle trzeba commercial invoice albo płacić cło. Od początku trzeba organizować umowy z firmami kurierskimi, sklep internetowy dla klientów z UK zamknięty i nie
  • Odpowiedz
W tym całym hejcie zwróćcie uwagę, że gość się przyznaje do błędu, tłumaczy swoją decyzję i mówi, gdzie są problemy i co się dzieje.
Przyznać się do błędu w Polsce? Niemożliwe.
Szkoda tylko, że ten błąd dużo kosztował i będzie kosztował jego i kolejne pokolenia...
  • Odpowiedz