Wpis z mikrobloga

Mowicie ze NPC to zombie. Quaz wrzucił wlaśnie recenzje WDL. Chodził za losowym NPC zeby zobaczyć jak zyje co robi - okazał sie że typ chodził caly czas wkolo po wytyczonej swojej sciężce. Ups czyli ubi tez robi lipne NPC . Dopiero typ zaczał robić plan dnia po sprofilowaniu go. Smiesznie to wygląda. Bo npc teleportuje się do swojego miejsca harmonogramu dnia. Aaa no i oczywiscie tez nie ma metra.
#cyberpunk2077
  • 24
  • Odpowiedz
@Nihas: To przyklad ze nawet bardzo duze UBI ktore klepie gry jak opentany nie zrobi gry idealnej. Quaz elegancko w recenzji zjechał podstawowy system rekrutacji npc, ktory jest bazą gry.
  • Odpowiedz
@Nihas: na koniec filmu quaz pokazał glitche i też postacie wpadały w inne tekstury. Pod auta też. Podsumowania: po 40 h na najwyzszym poziomie gra nużyła swoją powtarzalnością.
  • Odpowiedz
@Pawcio_cukierek: No mniej więcej tak miało to wyglądać. Lepiej, Quaz opowiada że można zrekrutować każdego z 9 MILIONA mieszkańców Londynu. Tyle że każdy NPC, które się oczywiście powtarzają, mają wytyczone zombie ścieżki. Dopiero sprofilowanie nadaje "indywidualności" spośród losowych przygotowanych wcześniej scenariuszy. Nagle dany NPC teleportuje się w miejsce gdzie według scenariusza ma się znajdować. Więc wychodzi że żadna to indywidualność. A miało być 9 milionów indywidualności.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pawcio_cukierek: No mniej więcej tak miało to wyglądać. Lepiej, Quaz opowiada że można zrekrutować każdego z 9 MILIONA mieszkańców Londynu. Tyle że każdy NPC, które się oczywiście powtarzają, mają wytyczone zombie ścieżki. Dopiero sprofilowanie nadaje "indywidualności" spośród losowych przygotowanych wcześniej scenariuszy. Nagle dany NPC teleportuje się w miejsce gdzie według scenariusza ma się znajdować. Więc wychodzi że żadna to indywidualność. A miało być 9 milionów indywidualności.


@cin123654: Obejrzałem i nigdzie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Pawcio_cukierek: W ogóle mam wrażenie, że 1000 NPC z unikalnym systemem dnia i nocy to bardzo mało jak na takie duże miasto, chyba że to miałoby być 1000 unikalnych systemów i by się powtarzały u NPC.


@Nihas: No mało, nie wyobrażam sobie tego trochę, imo musiało by być małe zagęszczenie tych npc bo inaczej chyba też miałoby się wrażenie że się powtarzają. Chociaż może przez to że byłoby tych "podstawowych"
  • Odpowiedz
@Pawcio_cukierek: No raczej nie wierzę, że chcieli dać 1000 NPC do całeg miasta, więc albo miało to być 1000 cykli jakoś randomowo przypisanych NPC, albo 1000 NPC z cyklem, a reszta bez, ale ta druga opcja trochę bez sensu, takie ręczne robienie cykli dobowych raczej nie ma sensu w grac z takim dużym miastem.
  • Odpowiedz