Aktywne Wpisy
erebeuzet +1426
tojapaweu +17
Czeka mnie dziś dość spora trasa do rodziny. Nie lubię takich podróży, więc trochę tym żyje od kilku dni. Trasa to około 120 km, a w poniedziałek powrót, więc łącznie niecałe 250 km.
Sprawdziłem generalnie wszystko w aucie, byłem na przeglądzie, ale jedno nie daje mi spokoju, jak sprawdzić czy w kole zapasowym jest odpowiednio powietrza, gdybym w razie czego złapał „kapcia” i musiał zmieniać?
Czy po prostu jechać na stację i dopompować profilaktycznie?
Samochod
Sprawdziłem generalnie wszystko w aucie, byłem na przeglądzie, ale jedno nie daje mi spokoju, jak sprawdzić czy w kole zapasowym jest odpowiednio powietrza, gdybym w razie czego złapał „kapcia” i musiał zmieniać?
Czy po prostu jechać na stację i dopompować profilaktycznie?
Samochod
Czy da się na to coś zaradzić, czy dysk kaput?
#komputery #ssd #kiciochpyta #pytanie
Dysk to:
GoodRam 240GB 2,5'' SATA SSD Iridium PRO (kupiony 25 maj 2016 15:03)
Ciekawe, że ogólnie wygląda na niezbyt obciążony pracą (mało godzin, mało zaspisów).
Czy dobrze rozumiem, że ten model podlega 5 letniej gwarancji?
Bo wynikało by z tego, że jeszcze 4msc jest gwarancja.
Tylko na stronie x-kom nie widzę producenta Goodram (tam kupiłem dysk)
https://www.x-kom.pl/serwis#zglos-reklamacje
@ravau: bardzo prawdopodobne.
Także nic nie wskazuje na to, że to tylko 6 mies różnicy w skali 4 lat...
25.05.2016 GoodRam
Widać na zdjęciu. PC w którym jest ten Iridium śluzu tylko do internetu w sumie, jako dodatkowy sprzęt (stara i5 w nim siedzi, za dużo nie da się nic na nim robic).
Zrobiłem zdjęcie. Jak na tacy wszystko pokazałem. Sam sobie właśnie uświadomiłem że mam odpowiedź jak się te dyski po latach spisują, bo w momencie zakupu miałem dylemat mlc vs tlc, zywotnos itd. no
Może to błąd raportowania/interpretacji S.M.A.R.T. na goodramie.
Nie wiem jak się ma kwestia firmware dla tego dysku.
Skontaktuj się z Goodramem jak jeszcze obowiązuje
Nie ukrywam, nie znam się na tym aż tak, stąd pytanie.
Póki co, z dokumentów na stronie Goodram wynika że pośrednikiem w zgłoszeniu jest sklep w którym dokonałem zakupu. Na stronie xkom nie dało się zrobić zgłoszenia, bo pokazywało że mam tylko 24msc gwarancji, a to nie prawda bo nawet sami dołączyli papier w zestawie że jest