Aktywne Wpisy
WielkiNos +471
Kobieta, która wyrzuciła dziecko za burtę promu do Szwecji to 36 letnia Paulina z Grudziądza. Świadek zeznaje, że widziała kobietę z 7 letnim synem w wózku i chłopiec był najprawdopodobniej niepełnosprawny. Kobieta była przemęczona i przybita.
Niestety nie miała szczęścia żeby jej marny żywot zakończył jakiś wypadek i skończyło się cierpienie ich oboje, dlatego zabiła i dziecko i siebie. Siebie, bo bez niego by nie mogła żyć, jego bo strata matki dla
Niestety nie miała szczęścia żeby jej marny żywot zakończył jakiś wypadek i skończyło się cierpienie ich oboje, dlatego zabiła i dziecko i siebie. Siebie, bo bez niego by nie mogła żyć, jego bo strata matki dla
snorli12 +25
Jak funkcjonują ludzie w #warszawa #krakow #wroclaw #gdansk zarabiając 3,5k na rękę a koszty wynajmu mieszkania wynoszą 2,5k albo nawet więcej? Przecież takich ludzi jest mnóstwo tym bardziej teraz po podwyżce minimalnej
#pytanie #nieruchomosci #mieszkanie #polska
#pytanie #nieruchomosci #mieszkanie #polska
Wyjaśniam:
Dzwoni przed chwilą (zresztą nie po raz pierwszy) gość z numeru komórkowego, jakoś się tam przedstawi, powiedział że dzwoni w imieniu Citi Handlowy i chce przedstawić informację bankową. Zgadzam się, po czym prosi mnie o miesiąc daty urodzenia: odmawiam. Tłumaczę to tym, że nie dzwoni z numeru banku, który jest mi znany, tylko z numeru komórkowego, co do którego nie wiem czy należy do banku czy też nie.
Konsultant stwierdził, że jeśli potrzebuję jego osobę zweryfikować to mogę zadzwonić na infolinię banku i podać jego imię i nazwisko oraz to skąd dzwoni (jak sądzę chciał podać oddział banku czy tam zewnętrzną firmę która prowadzi w imieniu banku działania).
Odparłem, że w takiej sytuacji ja mogę teraz zadzwonić do dowolnego innego klienta Citibanku, podać dane które właśnie mi mój rozmówca podający się za osobę powiązaną z Citibank poda i przekazać podobną śpiewkę... a następnie przekazać dowolną "informację bankową"
Wtedy usłyszałem, że "no można rozważać różne scenariusze i pisać różne historie" (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Po chwili rozmowy konsultant przekazał mi zaskakującą informację, że numery banku się często zmieniają i ja nie powinienem podważać tego skąd dzwoni, a jeśli mam wątpliwości to powinienem skontaktować się z bankiem poprzez infolinię i wtedy on będzie mógł do mnie znowu zadzwonić.
Czy ja mam jakieś chore pojęcie o bezpieczeństwie, czy jednak pracownicy banku?
A może jakiś @niebezpiecznik-pl @ZaufanaTrzeciaStrona czy inny @sekurak chcą podjąć sprawę i przemówić bankom (a przynajmniej Citibankowi) do rozsądku?
#banki #bezpieczenstwo #security