Wpis z mikrobloga

Pyanko: kupiłem stacjonarnie w "najlepszym" sklepie ( #mediaexpert ) #xiaomi redmi note 9pro. Telefon wyłącza się w losowych momentach. 1 reklamacja: serwis stwierdził, że telefon sprawny. Po kilku godzinach zwiech i off, rano po wybudzeniu też wpisz kod pin. Poleciał drugi raz do serwisu. Co dalej gdy serwis znowu stwierdzi, że wszystko jest ok, bo nie będzie im się chciało sprawdzić?
  • 8
@bartd: tel kupiony dziś i jutro już poleciał na reklamacje, nie zdążyłem jeszcze nic ciekawego wgrać. Btw wiem jak CCS podchodzi do wgrywania innego oprogramowania niż stock - uwalili mi gwarancje na samsunga 100 lat temu
@widmo82: i znowu do serwisu na 2 tyg, czy powinni rozpatrzyć reklamację w sklepie? kupiłem telefon stacjonarnie bo potrzebny był mi na już. Bujam się z nimi już prawie miesiąc mając tel przez 2 dni u siebie.
@0_I_0 no to rzecznik, tylko kwity trzymaj - wiem, że niektóre z tych modeli mają taki feler, kuzaj w Orange kupił dwa i jeden lata na serwis, drugi si kalafą, znajomy kupił tam gdzie Ty sobie i pannie i identyczna sytuacja, jej na serwisie wylądował