Wpis z mikrobloga

@BetonowyMurek: jeżeli to 318d to nie mów że 120 koni wystarcza w aucie 1.6 tony, bo to nawet do kościoła zamula

W 320d trochę lepiej, ale co by to nie było i tak przynajmniej zaczipuj żeby dostał trochę więcej Nm ( )
@BetonowyMurek: nie miej zbyt ambitnych planów z M47, bo co byś nie zrobił i tak będzie "wystarczać" jedynie

Do mocy szybko się przyzwyczaisz, na mnie przez pierwszy miesiąc robiło 335i (a oba poprzednie auta miały niewiele mniejszą moc), szczególnie jak się wkręcało po 8k obrotów, teraz to jest meh i szukanie dróg pod 400+. O ile fajnie można dłubać 335d, to do 4 cylindrów nie warto wrzucać za dużo kasy, te
@Atreyu: Dlatego tak jak mowilem, tutaj wystarczy, a dostęp do gratów mam, jedynie za co zapłace to wystrojenie tego. Samochód mi sie na tyle spodobał ze jakoś nawet go nie cisne na prostych tylko jaram sie pokonywaniem zakrętów, bo w opcji twardsze i sztywniejsze zawieszenie mam. Przyjdzie czas i na 335, ale jak na pierwszy poważniejszy samochód jestem mega zadowolony.
jaram sie pokonywaniem zakrętów


@BetonowyMurek: to zamiast turbo, zainwestuj w pilot sporty ( )

M-pakietowy zawias jest całkiem, ale ogromną różnicę na plus poczułbyś gdybyś dorzucił też B6/B8, nawet na ori sprężynach
@BetonowyMurek: to nie gwint, takie amory nie są sztywniejsze, co najwyżej bardziej sprężyste i lepiej wybierają. Na B6 auto stoi nawet wyżej niż na seryjnym m-pakiecie, na B8 wychodzi tak samo, może minimalnie niżej. To jest dobry pakiet na daily, różne historie o twardych zawiasach biorą się z tego że ludzie do takich amortyzatorów dorzucają też na maksa twarde sprężyny w stylu HR'ów i to dzięki nim tracą plomby

U mnie