Wpis z mikrobloga

rzecież to nie jest stare autko


@Gooma: za 3-4 lata pierwsze będą mogły mieć na full legalu żółte blachy

Ten musiał być z jakiejś limitowanej serii, albo należeć do ambasadora Włoch że ktoś to przybił, bo też jest możliwość by wrzucać na żółte blachy młodsze auta
  • Odpowiedz
trzeba mieć min 25 lat od produkcji i 15 od zaprzestania produkcji


@PodniebnyMurzyn: nie jest to jedyny konieczny wymóg w ustawie, można rejestrować też auta młodsze, małoseryjne, w wyjątkowych wersjach, lub z odpowiednią historią
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 17
@Gooma: @PodniebnyMurzyn:
" Jak to możliwe? Przede wszystkim, konserwatorzy mają pewną swobodę przy podejmowaniu decyzji o wpisaniu pojazdu do ewidencji zabytków. Oznacza to, że np. samochód, który w jednym województwie nie spełnia konserwatorskich wymagań, w drugim – bez problemu dostaje „żółte” tablice.

Dodatkowo, status zabytkowego może otrzymać pojazd młodszy, o ile jest unikalny ze względu na zastosowane rozwiązania techniczne, należał do wybitnej postaci, brał udział w wydarzeniu historycznym
  • Odpowiedz
@Kotniepies Moją trójcą tego typu aut jest właśnie Multipla przedlift, SsangYong Rodius i Pontiac Aztek. Jak się człowiek przyjrzy i zastanowi, to może znaleźć w tych samochodach coś ciekawego, no ale na pierwszy rzut oka coś tam nie gra
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Gooma: @PodniebnyMurzyn: widziałem w tym roku Astrę II na żółtych, zapewne przez to, że była to wersja policyjna czyli spełniała kryterium swojej wyjątkowości ( )
  • Odpowiedz
  • 1
@KokiX a ja BMW e 39 pordzewiałe i mało poszanowane. Zastanawiałem się o co tu biega z tymi blachami na takim pospolitym dojechanym aucie
  • Odpowiedz