Wpis z mikrobloga

@M83_: PC - na 26 h godzin gry tylko raz na 1.04.

Widać że gra typowo PC-towa + konwersja konsol- 1 raz gra na konsole została tak potraktowana jak zawsze gry na PC (czyli marne konwersje )
@Cinkito: film KŚ ładnie ukazuje czemu CP nie nadaje się na konsole, warto obejrzec tłumaczyć nie muszę.

PS4 i PRO mają baaardzo słabe CPU AMD, dziś każda komórka którą nosi się w kieszeni jest znacznie wydajniejsza.

Już na premierę konsola była strasznie archaiczna względem PC. A lata mijają, sprzęt starzeje się niemiłosiernie.

W czystych obliczeniach średni komputer z tego roku ma 10 razy więcej mocy obliczeniowej niż ps4
@cin123654: zobaczę później, ale i tak mnie żaden film nie przekona, że gra zapowiedziana w momencie kiedy ludzie korzystali jeszcze głównie z PS3 i Xboxa 360 nie nadaje się na PS4 xD ta gra miała wyjść w kwietniu kiedy o PS5 i XSX nie było nawet mowy, więc jak ta gra może się nie nadawać na PS4? Ona powinna być projektowana z myślą o starych generacjach, bo większość ludzi z nich
@Cinkito: Jest to nieliczna gra która jest robiona na PC, ze zmianą silnika gry pod DX12 Ultimate z myśllą o next gen grafiki + konwersja na konsole

Gra zapowiedziana że będzie na ps4, ale jak mówię PS4 jak wyszło było technologicznie 4 lata za PC więc co można oczekiwać ?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cin123654: Ja napisałem tylko że miał być fix z crashami na konsole. Przy wiedźminie to samo było a gra nie miała 7 lat jak wyszedł. Pisze na opakowaniu PS4 to ma działać na PS4 koniec i kropka. Jak PS4 jest za słabe to mogli poczekać i puścić na ps5. Nie będę się z tobą kłócił bo napisałem tylko o pathu 1.6.
@M83_: Błędem są konsole przez co dev muszą się męczyć, czemu powstało renderowanie szachownicowe czy dynamiczna rozdzielczość ? bo są za słabe i muszą sobie poradzić żeby jako tako było 30 fps.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@M83_: Błędem są konsole przez co dev muszą się męczyć, czemu powstało renderowanie szachownicowe czy dynamiczna rozdzielczość ? bo są za słabe i muszą sobie poradzić żeby jako tako było 30 fps.


@cin123654: To niech devi przestaną tworzyć gry na konsole i wtedy konsolowcy kupią sobie pecety i cały świat będzie pcmasterrace zmieniający podzespoły co roku za 2k xD Co to za argument w ogóle nikt ich nie zmuszał do
Jest to nieliczna gra która jest robiona na PC, ze zmianą silnika gry pod DX12 Ultimate z myśllą o next gen grafiki + konwersja na konsole

Gra zapowiedziana że będzie na ps4, ale jak mówię PS4 jak wyszło było technologicznie 4 lata za PC więc co można oczekiwać ?


@cin123654: i rozumiem, że redzi byli zmuszeni do wypuszczenia gry na konsole na które nie potrafią jej zoptymalizować? Skoro silnik był z
Ktoś to dopuścił do obrotu, przecież nie można od tak sprzedać gry na platformie bez zgody.


@cin123654: a czemu mieliby nie dopuścić? Sony i MS nie sprawdzają bugów, glitchy, crashy. Certyfikacja polega jedynie na tym żeby sprawdzić czy gra nie brickuje konsoli i czy konsola nie zepsuje się od gry. Przerzucanie winy na Sony i MS jest wręcz śmieszne xD To nie oni kodowali ten produkt.