Wpis z mikrobloga

W końcu przeszedłem #wiedzmin3. Nie wiem dlaczego sie wszyscy tak podniecaja ta grą.
1. Po pierwsze nie jest to rpg tylko gra akcji. Nie ma możliwości grania tak jak sie chce bo zawsze sprowadza sie to do nawalania mieczem.
2. Cala gra nastawiona jest na główny wątek i za niego dostaje się doswiadczenie. Questy poboczne dają 0 doswiadczenia.
3. Niby otwarty świat ale questy poboczne nic nie daja, itemy lepsze się wycraftuje wiec nie ma sie ochoty odkrywać świata.
4. Wszystko się sprowadza do robienia jedynie glownej misji bo gra nie wymaga rozwoju postaci.

Tak więc nadal uważam, że #skyrim jest o wiele lepsza gra. Na plus Wieśka to ten polski akcent którego i tak nie zrozumieją zagraniczni gracze. #gry
  • 9
@ethics wydaje mi się że wymagałeś od wiecha tego typowego rpg który zawiera Skyrim, nie wiem czego wymagasz od nawalania mieczem jakby na tym opiera się ta gra, questy poboczne dają dużo doświadczenia, lecz w porównaniu do głównych jest to faktycznie mało choć w momencie kiedy czyscisz daną lokacje np velen i kończysz tam wątek główny jedziesz do novigradu to twój poziom jest przynajmniej 5 poziomów wyższy niż zalecany moim zdaniem to
@ethics:

1 ilość ścieżek rozwoju jest ograniczona, tak naprawdę do dwoch - do walki w oparciu o eliksiry albo znaki, albo łącząc obie te opcje. Niestety to gra o gościu walczącym mieczem, więc ciężko tam o inną broń.

2. questy poboczne, zlecenia i walki z potworami dają expa, na niższych poziomach nawet duże ilości. (testowane w wiedzmin 3 i aktualnie wiedzmin 3 z dodatkami)

3. Tu trochę prawda, chociaż osobiście lubie
@ethics 1. Prawda
2. Prawda
3. Jako że jak sam widzisz nie jest to typowy erpeg to nie muszą przynosić żadnych korzyści, questy ogrywa się dla poznania przedstaionych w nich historii, nie typowo dla nagrody jak często w skyrimie
4. Cóż, wiesiek3 jest mocno liniowy więc w zasadzie to tak Ogólnie w Wieśka powinno grać się jak w "interaktywny film", i to absolutnie nie jest złe, mi tam się podoba
Po pierwsze nie jest to rpg tylko gra akcji.


@ethics: ale to jest rpg. Roleplayerujesz postać wiedźmina. Nie znasz scenariusza i improwizujesz, reagujesz na wydarzenia jakie się dzieją. Choć nie ma masy możliwości odskoczenia poza schemat przygotowany przez dewelopera
@ethics
1. nieprawda, wiele misji da się zakończyć unikając walki,
2. wierutne kłamstwo, na pobocznych można szybciej expić, np. likwidowanie gniazd potworów jest szybsze niż wykonywanie długich fabularnych zadań i daje dużo expa
3. no dają exp, dają ciekawe historie i smaczki, ja zawsze poboczne w pierwszej kolejności robiłem
4. jak nie interesują cię smaczki i świat przedstawiony to faktycznie prawda