Wpis z mikrobloga

@Lysi0: "Zależy jak szukasz. Patrz, ja mam ściągany na zamówienie" Rozumiem, że sam siedziałeś na zagranicznych portalach i zamówiłeś zakup i przywóz jak go znalazłeś? A poza tym to fajna cena jak za GT, chociaż pewnie ja bym wolał wersję bez GT (chociaż może jednak GT lepsze :) Lepiej wygląda na pewno). Też biorę pod uwagę, że trzeba będzie kogoś prosić o ściągnięcie. Skąd przyjechała ta Megana?

@pan_warell: To też
@BulgarskiTaboret Szwajcaria, tak samo poszukiwałem na miejscu, jednak było tak jak mówisz, mały wybór w dużo gorszym stanie niż ten oraz dużo droższe, pokazuje spoko drogę. Tak miałem wideokonferencje jako oględziny, potem zamówiona laweta z grupy na FB i potem już standardowa ścieżka jak od auta od handlarza.
@Lysi0: Aidisz, ja już się zdążyłem lekko zagotować, że mi mówisz, że słabo szukam, a Ty pewnie zleciłeś gdzieś, że chcesz takie a takie auto i czekasz aż przywiozą Ci po ewentualnym telefonie, że znaleźli taką białą w kombi i elo. A Ty sam brałeś czynny udział, to przepraszam ;)
O, to może powiesz mi jaka jest prędkość przelotowa na autostradzie, żeby nie było zbyt głośno i jeszcze spalanie nie rosło
@BulgarskiTaboret: to jest świeży temat mam go od dwóch tygodni ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale tak no 130 mam 3100 obrotów, u mnie minimalnie głośniej za sprawą szyberdachu, ale do 170 jest spoko, dużo ciszej niż Volvo v40 T4 jak miałem wcześniej. Jak na drugie 2.0 w turbo to ta megane ciągnie od dużo niższych obrotów, volvo trzeba było dużo wyżej kręcić.
@Lysi0: Aha, czyli też nie ma jakiejś wybitnie długiej 6-tki. Albo może to Astra ma wyjątkowo wydłużony bieg, bo w jednym z testów podają, że przy 140km/h ma 2700 obrotów. Na trasie to jak złoto :) No nic, będę miał zagwozdkę jak przyjdzie do oględzin i zakupu.
@BulgarskiTaboret: Astra na pewno dużo cięższa i gorzej jednak się będzie prowadzić. Z biegami prawdopodobnie to Opel ma taką długa skrzynie, ale to też wada w momencie dodania gazu np. podczas szybszego zjazdu z pasa tutaj od razu ciągnie z każdego momentu.
@BulgarskiTaboret: Zapewne tak :) Mam konto na forum megane, opisuje tam wszystko co robię z autem, więc to też zawsze na plus. Mój 2009 rok, ale salon Polska i jestem drugim właścicielem, więc jak nie przesadzę z ceną to może nie będzie ciężko sprzedać.
@piwakk: Szczerze mówiąc tak gadam, że chcę kupić, ale z moim obecnym autkiem będzie mi bardzo żal się rozstawać. W ten sposób sprzedaję swój motocykl już ze 3 lata, bo ostatecznie nie wstawiam ogłoszenia. :D Więc może się okazać, że będę trzymał swój samochód do momentu, aż faktycznie będzie mi potrzebne coś bardziej praktycznego. Zwłaszcza, że przeskok cenowy jest dla mnie spory, bo to około 15000-20000zł różnicy między ceną takiej Laguny/Meganki,
@BulgarskiTaboret: No, ale A4 w 1.8T też zawsze trzymały astronomiczne ceny ;)

Pamiętam patrzyłem B6 w 1.8T to był żart jakiś. Płacić tyle kasy za tak stare auto...

Tu Megane chociaż będzie kilka lat młodsza od B7.

Ja planuję zmienić, ale już na bank na coś w automacie. Bo męczy mnie jazda manualem. Może być coś nawet sporo słabszego, byle automat ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie powiem,
@piwakk: A też muszę przyznać, że Laguna w wersji 170KM mnie zachęca automatem, nigdy nie jeździłem więcej niż kilkaset metrów (pracując na myjni dawno temu), a wydaje mi się to fajne i wygodne bardzo :) Więc Laguna ma więcej plusów niż Megane dla mnie choć nie wiem czy nie jest za duża, zwłaszcza kombi. No i ceny części karoserii odstraszają, ale nie codziennie wali się w słupki czy w czyjś tył
@Lysi0: Ty naprawde jestes upośledzony, w sportowych autach tak bo maja SPORTOWE zawieszenie cymbale, jak chcesz to sobie odchudzic fabie albo maganke to zrób to a potem bedziesz płakal ze przy prędkosciach autostradowych Cie prowadza po pasie xD
@BulgarskiTaboret: No myślę, że faktycznie nie ma co patrzeć na ceny karoserii :P

No ja patrzyłem najpierw Lagunę, bo chciałem już automat wtedy, ale ceny były zaporowe a spore przebiegi miały. Więc skupiłem się na megane.