Wpis z mikrobloga

Przeglądam oferty na olx i czym więcej szukam tym mniej wiem. Może wy mi pomożecie.
Auto do 13 tys kombi/sedan coś powyżej 130km, nie ma znaczenia czy benzyna czy diesel. Na dojazdy do pracy 50km dziennie. Podobają mi się Audi a4 b6 i BMW E46.
#motoryzacja #auto
  • 25
  • Odpowiedz
@GodALLU: e46 lubi już się psuć chyba ze masz kasę na młody zadbany egzemplarz ale za to prowadzi się dużo lepiej od a4 która mniej się psuje ale za to wygodna jest ( ͡° ͜ʖ ͡°) Najlepiej przejedź się tym i tym będziesz wiedział co ci bardziej pasuje
  • Odpowiedz
@GodALLU: Dlaczego w Polsce panuje tendencja, że im mniej pieniędzy chce się przeznaczyć na zakup auta, tym częściej szuka się BMW i Audi. Poważnie nie ma żadnych innych samochodów na rynku? Lepiej jeździć zajechanym trupem ze znaczkiem marki premium niż kupić młodsze i tańsze w eksploatacji auto? Ciekaw jestem czy np. w przypadku zakupu opon też będziesz się kierował marką premium i założysz Micheliny czy jednak skończy się na Dębicy, bo
  • Odpowiedz
@GodALLU: jak zaczniesz jeździć i oglądać to po pierwszych 3-5 dopiero ci się mózg wywinie na drugą stronę. 90% ogłoszeń to kłamstwa w tym przedziale cenowym, a samochody to w większości przygotowane do sprzedaży gruzy. dobry egzemplarz nie stoi na ogłoszeniu dłużej niż 2-3 dni.
  • Odpowiedz
@plugNplay: Tych marek jest po prostu dużo,co za tym idzie jest pełno zamienników czy używek,części karoseryjne też nie problem w kolorze dobrać plus każdy mietek zna konstrukcje i potrafi to zdrutować( ͡° ͜ʖ ͡°)
Z tymi Dębicami to bym polemizował,jak ktoś nie ma ultra mega wymagań to dają radę,na pewno bardziej niż czteroletnie premiumki,czy nowe chińczyki których mieszanka nadaje się na sandałki do afryki co najwyżej.
  • Odpowiedz
@strazak_piroman: Innych Marek też jest dużo na rynku i co ważne części oryginalne są dużo tańsze niż w przypadku premium. Zabawa w zamienniki zwykle i tak kończy się na zakupie oryginału lub marki równoległej z ASO... spróbuj włożyć tani zamiennik zawieszenia w Audi. Albo zamiennik przepływomierza lub któregoś z czujników. Życzę powodzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°) co do opon, to taka Dębica dobrze wygląda na papierze, gdy
  • Odpowiedz
Ale mi tego nie tłumacz,ja Cię tylko informuje jakie panują trendy w tej dziedzinie.Z dębicą się nie zgadzam,zresztą mam teraz nokiany zimowe i są #!$%@? warte,a letnie conti i są zajebiste a cena podobna?W ogóle opony to jest ciężki temat tak samo jak oleje
  • Odpowiedz
@plugNplay: to co innego polecasz do 13 tys? Dlaczego myślę o Audi i BMW? Bo mi się po prostu podobają. Jak przeglądam te auta to francuskie, włoskie, japońskiej są brzydkie jak dla mnie.. albo kanciaste albo w środku dużo okrągłych elementów... Auto musi się podobać dlatego szukam cały czas.
  • Odpowiedz
@GodALLU: Coś szwedzkiego? Saab 9-3 lub Volvo S40/V50? Oba tanie w eksploatacji, mają dobre silniki i są dość komfortowe. Do tego linia zewnętrzna bardzo ładna i dobrze się starzeje. Ponadto jest mniejsze prawdopodobieństwo, że trafisz ulepa z kręconym przebiegiem, bo jednak popyt jest mniejszy niż na audi czy BMW. Co najbardziej istotne, tu masz szansę na sporo młodszy rocznik. Jeśli ma być po niemiecku to może Focus? Lub akcent hiszpański i
  • Odpowiedz
@plugNplay: no powiem ci że ten Saab 9-3 wygląda bardzo ładnie. Właśnie takie mi się podobają. Zewnętrznie ładnie w środku też. Tylko nie wiem jak z częściami.. nawet nie znam nikogo kto ma saaba albo Volvo
  • Odpowiedz
@GodALLU: Mam w rodzinie 4 sztuki 9-3. Po krótce - Opel Vectra C w kontekście zawieszenia i hamulców. Do tego silniki diesla od Fiata. Bardzo tanie w eksploatacji, bardzo oszczędne. Zdecydowanie polecam. Co do benzyny, to 2.0T B207 to marka sama w sobie. Robi robotę. Jesli masz jakieś konkretne pytania, to chętnie pomogę.
  • Odpowiedz
@plugNplay: miałem passata B5 1.9 TDI 130km. Chcę coś równie mocnego. Może być benzyna. Nie koniecznie diesel. Mi bez różnicy. Jak ze spalaniem ? Jaki silnik uchodzi za najmniej awaryjny ? Jaki jest odpowiednik 1.9 TDI w passacie ? Jak z plastikami w środku? Ścierają się ? Jak z korozją ? Jest szansa wyrwać 2006r do 13 tys? Jakie ma zawieszenie? Twarde ?
  • Odpowiedz
@GodALLU: Zacznę od silników. Z diesli mamy 3 opcje 1.9: 8V 120KM, 16V 150KM, 16V 180KM (twin turbo). Każda wersja 16V ma klapy wirowe na co uczulam. Koszt usunięcia jest niewysoki, z kolei potencjalna awaria może wysłać silnik na śmietnik. 150kkm to raczej ich limit. Wszystkie silniki są bardzo podatne na chip Tuning. Przykład. Moi rodzice maja 8V 120KM zrobiony na 167KM i 390Nm z ładnym wykresem. Ja mam wersje TTID
  • Odpowiedz