Wpis z mikrobloga

@Kukulcyke: Ja już dostałem jak coś, o 11:36. Dosłownie 10 minut wcześniej napisałem do Neonetu na twitterze coś w stylu:

"Ile trzeba czekać na przyjęcie zamówienia do dyspozycji? Mój nr zamówienia to x, odpisałem wczoraj o godzinie y."
  • Odpowiedz
@MrRadius: Ja po godzinie 11:36 dostałem dwa maile, jeden z potwierdzeniem mojego zamówienia do dyspozycji, drugi z numerem konta, na który mam przelać pieniądze (wybrałem płatność przelewem). Opłaciłem zamówienie przelewem koło 13 i około 20 przyszła mi informacja o tym, że został on już na ich koncie zaksięgowany. Teraz w tym linku co podałeś widnieje taka oto informacja:

Cały nasz zespół stara się skompletować Twoje zamówienie. Zamówionego produktu aktualnie nie posiadamy
  • Odpowiedz
@MrRadius: Zadzwoń na infolinię jutro w takim razie, lub napisz do nich na twitterze lub facebooku jeszcze dziś (w wiadomości koniecznie wpisując numer zamówienia) i poinformuj, że nie dostałeś wiadomości zwrotnej. Lepiej się upewnić teraz, niż żeby pod koniec stycznia miało się okazać, że Twoje zamówienie gdzieś pominęli 'i teraz już się nie da nic z tym zrobić'.
  • Odpowiedz