Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mam problem xD od wczoraj nie mam zasięgu i myślałem że #plus ma jakąś awarie, no i okazało się że skończyła mi się umowa i dlatego nie mam zasięgu xD chcialem przenieść numer, ale za każdym razem prosi mnie o podanie kodu z smsa w celu weryfikacji, ale no nie przychodzi mi nic, bo obcięli mi zasięg i nie mam jak podać tego kodu xD Załatwię to przez internet czy muszę iść do danej sieci? Tylko chciałem iść do #virginmobile lub a2mobile a oni nie mają chyba stacjonarnych oddziałów ( ͡° ʖ̯ ͡°) przynajmniej u mnie w mieście #siecikomorkowe #a2mobile #telefony #kiciochpyta #pytanie #pytaniedoeksperta
  • 8
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Specjalista_Plus: nie wypowiedziałem umowy, z dnia na dzień urwalo mi zasięg i mam tylko telefony alarmowe. Sprawdziłem na umowie to w listopadzie kończyła mi się umowa, co w takim razie jak nie wypowiadałem umowy a nie mam zasięgu?
@AaBbCcDdEeFf: jeśli nie składałeś wypowiedzenia umowy z końcem kontraktu, to przechodzi ona automatycznie na czas nieokreślony, jak zauważył mariusz5891. Żeby sprawdzić, co się tu zadziało, potrzebny będzie wgląd na Twoje konto. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta. Możesz to zrobić mailowo, pisząc na adres: bok@plus.pl, ale pamiętaj aby w treści poza numerem telefonu podać też dane do identyfikacji (imię i nazwisko, PESEL). Jeśli podrzucisz mi tutaj numer