Wpis z mikrobloga

@jason_bourne: zależy z czym porównujesz - ogólnie jak na tę cenę/segment wyciszenie jest na dobrym poziomie. Przy 140-160, nawet 180 można spokojnie rozmawiać. Ogólnie Superb kombi jest minimalnie głośniejszy w środku niż liftback. Ale na pewno jest ciszej niż w Arteonie, który ma szyby bez ramek, a do tego analogicznie skonfigurowany jest 1,5x droższy (220k vs 300k+ PLN). A czemu akurat wspominam o Arteonie? Bo tez go brałem pod uwagę, ale
  • Odpowiedz
@cajar: ja mam akurat Octavie, wcześniej miałem Fabię, mam nadzieję że następny będzie Superb w hybrydzie, te auta chwalę za praktyczność, wsiadając z jednego do drugiego wiesz od razu co gdzie jest i ta czeska pomysłowość na schowki, siatki, zaczepy, rzepy itp itd jest super. A #!$%@?@enie o Skodzie wychodzi zazwyczaj z ust zazdrosnych januszy, mi ta praktyczność, czy jak to nazywacie "nuda" najzwyczajniej pasuje, wsiadam lecę 500 km bez emocji
  • Odpowiedz
@Ignas1415: tak, odkąd kupiłem pierwsze kombi w 2014 nie wyobrażam sobie innego typu nadwozia - jest po prostu bardzo praktyczne. Coś tam tłukę na perkusji, więc tym bardziej kombi jest przydatne jak jeździmy na koncerty
  • Odpowiedz
@prokopek92: mam klejone szyby przednie. W zasadzie to mam prawie wszystko co można było wziąć jak konfigurowalne auto - nie wziąłem rolet na tylne szyby (czego żałuję) i jakiś dodatków chromowych (tego nie żałuję)
  • Odpowiedz
@cajar: też pełny konfigurator (oprócz szyberdachu i wspomagania jazdy z przyczepą), L&K, 2.0TSI (190KM)
najgorsze że już stoi na placu ale muszę czekać do stycznia żeby odebrać ze zniżką :/
  • Odpowiedz
@cajar: mam kolejnego vaga z prostego powodu: czy wsiadasz do starej octavii czy nowego a4 to jest podobnie. Odnajdziesz się. Jak czasami wsiadam do wynajmowanych aut to jakbym wsiadał do aut z innej planety więc oduczyłem się używania czegokolwiek bo szkoda czasu i nerwów żeby uczyć sie innej filozofii życia projektantów. Czy to ford czy renault czy honda. Co do superba to one ładnie się chipują i jak wyłączy się wszystkie
  • Odpowiedz
@cajar: moja jest po gw więc mogłem choć troszkę ją musnąć chipem (bez wymiany intercoolera i turbo na hybrydę). No i ta przestrzeń w tyle, spoko temat. Tylko auto jest strasznie głośne w środku. Silnik warczy, szum powietrza mocno słychać, jest nieciekawie. Wcześniej zamykałem licznik chipowanym tsi, obecnie chipowane tdi jest dla mnie tak głośne, że przekraczam 160 km/h bardzo sporadycznie i tylko na potrzeby wyprzedzania. W octavii tsi było głośno
  • Odpowiedz
@cajar: właśnie o tym pisałem, było inaczej jak w tdi. Ciszej i inaczej (inne brzmienie). Oczywiście przy pewnej prędkości chyba nie ma znaczenia czy jedziemy na benzynie, ropie czy mazucie :)
  • Odpowiedz