Wpis z mikrobloga

Mirki, miał z was ktoś taka sytuację, że koncie Play24 pojawiła mu się ponowna możliwość aktywacji Prime Video na 6 msc? Nie ukrywam, że już korzystałam z tej promocji, ale skoro była znowu dostępna na moim koncie to zdecydowałam się ja aktywować. Teraz geniusze z obslugi klienta odwracają kota ogonem i cały czas mnie zbywają, mówiąc że nie mogę z tego korzystać. Po co w takim razie umożliwiają włączenie pakietu, wysyłają SMS z potwierdzeniem pomyślnego aktywowania usługi? Przecież to jest niedorzeczne...

Mieliście już taka sytuację? Macie pomysł co można zrobić, jeśli operator nie chce przyznac się do błędu?

#play #primevideo #kiciochpyta
  • 15
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Killing_joke36: to bug w aplikacji którego w/g regulaminu nie powinno byc. Co teraz zrobisz do sądu? :-) bez przesady każdemu może przytrafić się błąd jeśli się z tym nie zgadzasz cóż...jw
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@BajerOp: jak udało jej się zrealizować usługę to SMS jest znacznym punktem do roszczeń. Orange np. mi nie #!$%@?ł opłat, przez ich system. Mam 12GB pakietu internetowego i ostatnio jak mi się skończył, to 10 dni po wyczerpaniu korzystałem z niego, bo dopóki nie wyślą SMS że pakiet się skończył, mam full speed. Tak się podchodzi do klienta