Aktywne Wpisy
Wurzel +19
#zwiazki Krótko i na temat - dziewczyna parę dni przed #walentynki twierdziła, że jest bardzo zajęta pracą (zdalna). Wcześniej, stopniowo co raz mniej pisaliśmy ze sobą (bo ma dużo pracy). Wstępnie ustaliliśmy, że się widzimy dzisiaj.
Wczoraj prawie zero interakcji. Przed 23 pyta się, czy się zobaczymy dzisiaj o 9, bo znajdzie dla mnie czas. Odpowiedziałem, że nie planuje spotkań rano, tak późno wieczorem i że ma szanować mój czas, tak jak
Wczoraj prawie zero interakcji. Przed 23 pyta się, czy się zobaczymy dzisiaj o 9, bo znajdzie dla mnie czas. Odpowiedziałem, że nie planuje spotkań rano, tak późno wieczorem i że ma szanować mój czas, tak jak
teperkov +244
Tak się chciałem pochwalić : od przyszłego tygodnia będę człowiekiem bez komornika :D z w pełni operacyjnym kontem, będę mógł pracować na normalna umowę o pracę bez żadnych #!$%@? kombinacji etc :D wychodze na prostą!
Kupiłem sobie niedawno na raty (ok. miesiąc temu) oczyszczacz powietrza Roger Little od Stadlera w Media Expert.
Niedługo po tym pojawił się w nim problem głośniejszej pracy silnika, a ja głupi zamiast oddać towar to zdecydowałem się napisać do producenta i odesłać go na gwarancje (co by nie było to pasuje mi ten model, design dla mnie odpowiedni i naprawdę działał jak należy). Polski dystrybutor zamówił mi kuriera, naprawili (faktycznie była jakaś wada silnika), odesłali i wszystko grało jak należy do dzisiaj. Znów zaczął terkotać.
Teraz mam wielkie pytanie do znawców: czy mogę wystąpić o jakiś zwrot tego towaru do sklepu mimo, że serwisowałem go poprzez gwarancję na własną rękę, a nie rękojmię poprzez sklep? Jak wyglada sprawa gdy towar był wzięty na raty?
Niby mógłbym go znów odesłać na serwis ale wg mnie to już przegięcie żeby serwisować sprzęt drugi raz w ciągu miesiąca i najzwyczajniej w świecie szkoda mi na to chęci i czasu...
Plzz help ¯_(ツ)_/¯
#oczyszczaczpowietrza #prawo #prawokonsumenckie #raty #stadlerform #rogerlittle #zwrot
Czyli mogę go oddać do sklepu i będzie to wtedy liczone jako pierwsza rękojmia? Bo wiem, że dopiero przy drugiej jest możliwość zwrotu gotówki
No to nic, oddam do sklepu i zobaczymy co powiedzą. Skoro pierwsza naprawa gwarancyjna nic do tego nie ma to innego wyjścia nie mam ( ͡° ʖ̯ ͡°)