Wpis z mikrobloga

#pomocy

Kupiłem sobie niedawno na raty (ok. miesiąc temu) oczyszczacz powietrza Roger Little od Stadlera w Media Expert.
Niedługo po tym pojawił się w nim problem głośniejszej pracy silnika, a ja głupi zamiast oddać towar to zdecydowałem się napisać do producenta i odesłać go na gwarancje (co by nie było to pasuje mi ten model, design dla mnie odpowiedni i naprawdę działał jak należy). Polski dystrybutor zamówił mi kuriera, naprawili (faktycznie była jakaś wada silnika), odesłali i wszystko grało jak należy do dzisiaj. Znów zaczął terkotać.
Teraz mam wielkie pytanie do znawców: czy mogę wystąpić o jakiś zwrot tego towaru do sklepu mimo, że serwisowałem go poprzez gwarancję na własną rękę, a nie rękojmię poprzez sklep? Jak wyglada sprawa gdy towar był wzięty na raty?
Niby mógłbym go znów odesłać na serwis ale wg mnie to już przegięcie żeby serwisować sprzęt drugi raz w ciągu miesiąca i najzwyczajniej w świecie szkoda mi na to chęci i czasu...
Plzz help ¯_(ツ)_/¯

#oczyszczaczpowietrza #prawo #prawokonsumenckie #raty #stadlerform #rogerlittle #zwrot
  • 5