Wpis z mikrobloga

Ten kto ustawił kucanie i skipowanie dialogów pod tym samym klawiszem jest #!$%@? debilem. To najlepiej obrazuje że tej gówno gry nikt nie tetował.
Kto się na to zgodził? Chcesz skipować dialogi bo wczytałeś sejwa po tym jak gra się zesrała i skrypt zatrzymał. Ale zamiast skipowania kucasz - a najlepiej jak się zhardstackuje i nie możesz wstać przez kilkanaście sekund. NO BRAWO #!$%@? BRAWO

#cyberpunk2077
trejn - Ten kto ustawił kucanie i skipowanie dialogów pod tym samym klawiszem jest #!...

źródło: comment_1607782889RBqcgZmXKCGCVVfU4Ycna4.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
@Cziwares: Zgadzam się. Następna kwestia, co to za problem z ruchem ulicznym, jak wam nie pasuje słabe AI w grze to sobie sami napiszcie a nie wylewacie żale na wykopie. Co to sie porobiło że ktoś kupi gre i chce w nią sobie pograć bez naprawiania błędów producenta.
  • Odpowiedz
@NPCno123123: Źle to zrozumiałeś XD Ja wiem, że gra jest niedorobiona i ma masę błędów, ale skupmy się na prawdziwych problemach a nie takim małym gównie. Ja też zauważyłem, że mam kucanie i pominięcie na tym samym klawiszu, ale wlazłem w key bindingsy i zmieniłem klawisz. 5 sekund i o "problemie" zapomniałem.
  • Odpowiedz
@Cziwares: Właśnie takie małe gówna są łatwiejsze do wykrycia niż bugi ze znikającymi teksturami xD. Przecież rozmowy i robienie misji to podstawa testowania a bugi w eksplorowaniu zawsze wychodzą dopiero po premierze kiedy ludzie postanawiają zdobywać na koniu szczyty gór itd. Ale wszystkie aspekty misji, skrypty i same sterowanie w grze to jest #!$%@? podstawa.
  • Odpowiedz
@NPCno123123: Nie będę się przyznawać przy jakich grach ja pracuje bo nie ma się czym chwalić, ale powiem ci, że u nas zespół testerski by czegoś takiego nie przepuścił. Każdą pierdołę biorą pod uwagę, czasem aż przesadzając.
  • Odpowiedz
@trejn: już nie #!$%@? bo kucanie masz również pod ctrl, a poza tym możesz sobie zmienić.

Ja wiem ze redzi za duzo naobiecywali ale robienie z siebie niemot to kiepski spsob aby im coś zarzucić
  • Odpowiedz
@Annaroth:

Gothic 1 - Mimo 20 lat od premiery śmieją się ze sterowania do dzisiaj.

Cyberpunk 2077 - Debilu kapuściany co nie umiesz zmienić se sterowania?


Przepraszam że zwróciłem uwagę na #!$%@? aspekt projektu gry.
  • Odpowiedz
  • 0
@trejn ja to się zastanawiam skąd oni mieli testerów(o ile mieli) że im coś takiego jak skipowanie dialogu i kucanie pod tym samym klawiszem nie przeszkadzało.
Magia kuźwa.
  • Odpowiedz