Aktywne Wpisy
Caracas +150
Mało kto jeszcze wie, że dosłownie pod koniec tamtego roku z mocnym przytupem na Polski rynek motoryzacyjny wjechała Chińska marka MG.
To co oferuje w tej cenie to istny kosmos. Najdroższy aktualnie dostępny na polskim rynku model HS kosztuje od 103 do 125 tysięcy złotych.
Ten SUV jest większy od Toyoty RAV4. Z automatyczną skrzynią biegów, szklanym dachem, systemem kamer 360 stopni, skórzaną tapicerką foteli i 7-letnią gwarancją. W testach zderzeniowych dostał
To co oferuje w tej cenie to istny kosmos. Najdroższy aktualnie dostępny na polskim rynku model HS kosztuje od 103 do 125 tysięcy złotych.
Ten SUV jest większy od Toyoty RAV4. Z automatyczną skrzynią biegów, szklanym dachem, systemem kamer 360 stopni, skórzaną tapicerką foteli i 7-letnią gwarancją. W testach zderzeniowych dostał
Koner1391 +465
kisnę z tych politycznych zagrywek ,dosłownie co kadencję jest to samo, a ludzie mają pamięć złotej rybki i nadal się spuszczają jacy dobrzy są politycy, oni nas dymają na każdym kroku, ale plebs tego nie zrozumie, Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli #polityka
Enterprise Value = Market Cap + Value of Debt – All Cash and Assets
Enterprise Value oblicza sie w sposób jak wyżej, ale dlaczego do wartości rynkowej DODAJE sie dług a ODEJMUJE posiadane aktywa? Nie powinno być odwrotnie?
Jezeli ma być prosty to EV = market cap + value of debt - cash
Rzeczy, które można/wypada wziąć pod uwagę:
value of debt - czy księgowa, czy rynkowa
cash (ale tylko "excess cash" to co na operacje nie powinno wchodzić do EV)
non-controling interest - czyli to czego firma nie ma, a konsoliduje
długoterminowe aktywa finansowe
Komentarz usunięty przez autora
EV to przybliżenie wartości całej firmy.
To co widzimy na giełdzie to wycena samego kapitału własnego, a w większości przypadków mamy jeszcze dług, którym finansujemy pozostałą część, stąd musimy do market cap dodać dług, żeby wyjść
I zobacz jak działa
Jednak, miara EV samo w sobie jest przybliżeniem wartości