Wpis z mikrobloga

Mirki, zaszla potrzeba zamontowania monitoringu na dzialce, czy Reolink rlc-410w to dobry wybor? Czy cos lepszego w cenie do 70€/300zl znajde? Zalezy mi aby dane ladowaly na NASie. Takie pytanie poboczne, bo jeszcze nie zglebialam tematu, czy NAS moze byc w innej sieci? Miejscowka oddalona o kilka kilometrow od dzialki. Na dzialce mam dobre WiFi wiec o transfery sie nie martwie. Zalezy mi aby z 20-30m dalo sie odczytac tablice rejestracyjne. Da rade?
Jestem zielona w temacie a mocno sfrustrowana i chce cos po weekendzie ogarnac. Tego reolinka mam na amazonie po 60€.
#monitoring
  • 4
Zalezy mi aby z 20-30m dalo sie odczytac tablice rejestracyjne. Da rade?


@Hertha: Ze specyfikacji wynika, że ta kamera ma obiektyw 4mm ( za: https://reolink.com/product/rlc-410w/ ). Przy rozdzielczości kamery 2560x1440 i odległości 25m obraz ludzkiej głowy będzie zauważalnie MNIEJSZY niż główka królika w moim awatarze. Wątpię, byś odczytała tablice rejestracyjne. Wątpię także, byś miała jakąkolwiek szansę na złapanie zasięgu wifi przy kilku km gdy producent pisze o 50m w idealnych warunkach.
@bialy100k: Hej, kamere zamowilam na Amazonie bo mam bezproblemowy zwrot do konca stycznia. Niestety jakosc obrazu nawet przy max ustawieniach jest, delikatnie mowiac, slaba...
Co do zasiegu WiFi kilku km to zle sie zrozumielismy. Dom i NAS w nim mam pare kilometrow od miejsca montazu kamery, kamera bylaby w mocnym zasiegu WiFi (na dzialce mam swiatlowod + router wifi ale nie chce montowac nic do magazynowania bo regulanie mam kradzieze, szkoda
jesli siedzis troche w temacie - jaka jest najlepsza kamera do 600zl do monitoringu zewnetrznego z WiFi? Polecisz cos?


@Hertha: Nie, ja kupuję dla siebie i zwykle w okolicach 30-60€ z przesyłką z Chin. I w zasadzie NIC nie potrafię polecić bo do większości albo mam zastrzeżenia, albo są modelami 1280x720 które zapewne cię zupełnie nie interesują, albo już nie są dostępne (i były kupowane z 5 lat temu - a