Wpis z mikrobloga

@om606: Najgorzej jak to ty jesteś tym informatykiem i pani Krysia marudzi ci 10 razy przez ramię "może to trzeba kilknąć", a ty powtarzasz, że to nic nie da, bo problem jest poważniejszy, po czym w końcu to klikasz i pomaga.
  • Odpowiedz
  • 4
@milionerro mam tak czasami z moimi rodzicami XD jak zadziała ich sposób to czuję takie zażenowanie, że oni wiedzieli jak to naprawić, a nie ja (,)
  • Odpowiedz
@om606: Jejku, pamiętam jak kiedyś internet z Neostrady przestał mi działać, wisiałam na infolinii czekając, aż ktoś odbierze i w tym czasie zresetowałam modem ze trzy razy (dla pewności że to nie tu problem), ktoś w końcu mnie przejął, kazał ofc najpierw zresetować modem, ja #!$%@?, że każe mi robić kolejny raz to samo znowu resetuję, wokalizując, że to nie ten problem, bo już resetowałam... i oczywiście zaczęło działać (
  • Odpowiedz
@om606: Taaak, wg użytkowników zawsze informatyk robi to samo. Dlatego zawsze proszę użytkownika o zreplikowanie błędu i w 99% przypadków pomijają/zapominają o jakiś znaczących krokach.

- O! Działa, robiłem to samo, naprawdę to jakaś magia IT.
- Nie robiłeś tego samego, serwer proxy był wyłączony/nie byłeś podłączony do VPN/wklejałaś zły link (i wieeele innych)
- A bo wiesz, ja nie jestem techniczny to nie wiem.

  • Odpowiedz