Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Czy ktoś z Mirków ma pralkosuszarkę i jest w stanie polecić takie urządzenie? W necie pełno opinii, że sens mają jedynie dwa urządzenia osobno, ale nie ma bata żebym znalazł na to miejsce, a wiszące pranie już mnie dobija ( _)

Jest ktoś zadowolony z takiego rozwiązania, ew może podzielić się opinią lub konkretnym modelem/marką?
#pytanie #pranie #mieszkanie #agd
  • 13
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@RozowaZielonka: tzn bez remontu połowy mieszkania mam opcje tylko na samą pralkę albo pralkosuszarkę - także rozumiem, ze dwa osobne to liga wyżej, no ale że nie mam wolnych 15k na przeróbkę łazienki... :P

@michal310: @kwahu666: wielkie dzięki za odpowiedzi - z długim czasem jestem w stanie się pogodzić, ale jak wygląda sprawa że zużyciem prądu/wody - jakoś drastycznie wzrasta?

No i głupie pytanie, ale jestem laikiem - rozumiem,
@powaznyczlowiek: a wiesz, że można postawić w pionie jedno na drugim, nawet producenci sprzedają specjalne "tacki" które to ułatwiają? (dla niektórych może oczywiste, ale ja nie wiedziałem :) )
mam osobno i to jest super, raz, że jak pisała @RozowaZielonka zupełnie inna konstrukcja (jest bodajże jeden model na rynku pralko-suszarki, który ma to prawilnie zrobione ale kosztuje jak 4 normalne urządzenia), dwa, że jednak nie wszystko i nie zawsze chcesz suszyć,
wielkie dzięki za odpowiedzi - z długim czasem jestem w stanie się pogodzić, ale jak wygląda sprawa że zużyciem prądu/wody - jakoś drastycznie wzrasta?


@powaznyczlowiek: Ponad dwukrotnie. Zintegrowana suszarka zużywa od pyty wody na chłodzenie, chyba ze szarpniesz się na coś z pompą ciepła ale to już drogie sprzęty. Do tego jak robisz pełen wkład prania to potem suszysz to na dwa razy bo "suszarka" mieści mniej niż pralka.