Wpis z mikrobloga

@warcislaw-krzak: Hehe he he heh eeee... Mógłbym napisać niezły elaborat o tej księgarni... Ale powiem tylko, że po miesiącu czekania, olewania i obietnic (uszkodzone książki i zwrot) znalazłem w int. właścicieli księgarni i po nitce do kłębka w ich innym bodajże sklepie dorwałem maila do pracowniczki, do której znowuż napisałem gęstego maila z prośbą o przesłanie do pani prezes Agnieszki S.K. współwłaścicielki taniejksiążki i ogólnie spółki Glosel :D Udało się, dostałem
  • Odpowiedz
Hej! Bardzo zaniepokoiły nas Wasze wpisy. W problemowych kwestiach staramy się reagować jak najszybciej, jednak czasem z uwagi na różne sytuacje, np. takie jak okres przedświąteczny, oczekiwanie na odpowiedź może trochę się wydłużyć. Z pewnością nie zostawiamy takich zgłoszeń bez reakcji. Przepraszamy, jeśli musicie czekać na odpowiedź trochę dłużej niż zwykle. Prosimy o priv, postaramy się to przyspieszyć.
  • Odpowiedz