Aktywne Wpisy
Linnior88 +17
Jak sobie radzić z popędem będąc stara samotna baba przed 30 (╥﹏╥)
Ksiega_dusz +101
Mam w pracy analityczkę na stanowisku „Analityk Systemowy”. Oczywiście przebranżowiona w czasach ssania i gdzie brano do IT każdego kto miał puls i umiał powiedzieć słowo „JSON”. Jest po „europeistyce”. Była też na Erasmus, podczas gdy ja waliłem konia z depresji (żadna mnie nie chciała) i uczyłem się po nocach na kolokwium z języka C.
Zarabia coś koło 14-15k brutto na UoP, stażu ma 5 lat. Zarabia niewiele mniej ode mnie, bo ja mam 19k brutto na UoP jako programista Java z 7 latami expa.
Do czego pije? Przeglądałem ofertę pracy w mojej firmie na Analityka Systemowego i w wymaganiach jest jasno napisane że umiejętność SQL’a, znajomość REST API, umiejętność modelowania BPMN czy UML. Wspomaganie procesu wytwarzania oprogramowania.
Pracuje
Zarabia coś koło 14-15k brutto na UoP, stażu ma 5 lat. Zarabia niewiele mniej ode mnie, bo ja mam 19k brutto na UoP jako programista Java z 7 latami expa.
Do czego pije? Przeglądałem ofertę pracy w mojej firmie na Analityka Systemowego i w wymaganiach jest jasno napisane że umiejętność SQL’a, znajomość REST API, umiejętność modelowania BPMN czy UML. Wspomaganie procesu wytwarzania oprogramowania.
Pracuje
- A bo Sony to rucha graczy
- Sony to gówno i nie ma takego podejścia do klienta jak MS
I tak dalej, i tak dalej. Masa tego typu komentarzy, bardziej lub mniej dokładnie parafrazowanych. W związku z tym chciałym zapytać, co konkretnie Sony zrobiło takiego złego, że tak to wszystkich boli?
Jest oczywiście jedna rzecz, która się pierwsza nasuwa i jest oczywista czyli podniesienie ceny gier i jak najbardziej się zgodzę, że nie jest to jakiś krok, który by mi się podobał, chyba nikt temu nie przyklaskuje. Ale poza tym? Co takiego Sony robi źle w stosunku do MSu? Dorzucam tagi Xboxowe ze względu na to, że sporo takich zarzutów pada ze strony użytkowników tej konsoli.
I prosiłbym o jakieś rzeczowe i sensowne argumenty czy komentarze, a nie na poziomie wpisów skna czy ethicsa, których jedynym celem jest robienie gównoburzy.
#ps5 #ps4 #xbox #xboxone
Moim zdaniem rzeczy, które brakuje w PS5, a są obecne w Series X | S:
- brak kompatybilności pada z ps4 w grach z ps5.
Jak ktoś kupuje drugiego i trzeciego pada to zależy mu głównie na tym, żeby koledzy albo dziewczyna mogli z nim w cokolwiek wspólnie pograć, a nie żeby im triggery koniecznie wibrowały. To znacząco zwiększa koszty przy zakupie nowych, dużo droższych padów vs starszych używanych. Dla mnie duża wada.
- dysk mniejszy o te ~140GB czyli 2 duże albo 4
@Beeercik: nie ma napisu ale transfer ma jak trzeba
@Beeercik: będzie, 8k to jest nawet na pudełku https://blog.playstation.com/2020/11/09/ps5-the-ultimate-faq/
O właśnie, przypomniałeś mi kolejną rzecz :
- Przepustowość
Nie może być, że pad który nie wykorzystuje funkcjonalności nowej konsoli (czyli nie będzie działać w nich jak trzeba) nie jest w pełni kompatybilny (bo można grać na nim w gry z PS4). Jakby MS wprowadził nowe funkcjonalności w padach zamiast zmieniać tylko ich nazwę, to uwierz że też nie byłyby w pełni kompatybilne.
Jak wyżej - jeszcze popłacz, że pady z PS2 nie działają, bo w sumie też mają przecież dpada, cztery przyciski i analogi.
Co nie będzie działać jak trzeba? Krzyżak? Analogi? Przyciski? W Fifie 21 będzie działać pad od PS4, ale w Fifie 22 już nie da rady absolutnie? Czy może już w grudniu po update na next gen się nie pogra?
Jakoś na PS4 będzie się dało zagrać w Fife 22 na padzie od PS4,
- Na pocztąku na ps3 można było grać w gry z ps2 ale to ubili aktualizacją
- Kiedyś multiplayer był za friko, teraz trzeba mieć
@nika_blue: to dotyczy tak samo obu konsol
@Ant0n_Panisienk0: MS robi to samo na Xboxie. A co do exów to gdyby wszystkie gry wychodziły wszędzie to jaki byłby sens wypuszczać dwie konsole?
@Beeercik: Chciałbym poznać estymację, a dokładniej - skąd wziąłeś "10x".
@nika_blue: Bzdury. Nie ubili aktualizacją, tylko wycieli z płyty Graphics Synthesize i Emotion Engine z płyty głównej PS3 dla wersji 40 GB w celu zbicia kosztów produkcji plus dla kolejnych rewizji.
Amerykańskie wersje konsol miały 80 GB, 60 GB i 20 GB miały hardwareowe wsparcie. Europejska miała tylko po części hardwareowe wsparcie, bodajże GPU