Wpis z mikrobloga

@Bodzias1844: Nie mówiąc o jakimś serwisie, ja na szczęście mam takie z korkami i mi lata wytrzymują akumulatory, we wszystkich zawsze trzeba dolewać wody, do tego jeszcze raz czy dwa w roku prostownik i elo.
Raz miałem vartę bez korków, to po 4 latach dalej chodziła ale sprzedałem samochód.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@r5678: no serwis czy przegląd to samo. Pracuje w serwisie stihla to teraz jest spokój a na wiosnę jak powyciagaja swoje szroty to będą przylazic na "przegląd" bo chcą kosić a tu dupa. Okazuje się najczęściej, że sprzęt zajechany, zardzewiały bo leżał uj wie ile i wielkie zdziwienie xd
@Bodzias1844: Na razie mi padły dwa akumulatory, jeden (czteroletni noname w Lanosie) przez zimę rzeczywiście dawał znaki, że jest słabiutki i musiałem co chwilę radzieckim prostownikiem go ładować, ostatecznie na wiosnę go wymieniłem, drugi, (fabryczny od nowości w Getzie) przez 10 lat odpalał jak złoto, po czym raz "nagle" przy 10 stopniach na plusie (jesienią) stwierdził, że kończy współpracę, to wtedy go wymieniłem.
@stolek_krk: panie kochany a co to może być jak mi komputer pokazuje właściwe napięcie akumulatora (podczas postoju i podczas rozruchu i po rozruchu), ale jednak jak postoi całą noc to rano dłużej myśli zanim odpali? Focus MK3 1.5 tdci.