Wpis z mikrobloga

Mirki, z uwagi na zwrot pojazdu do firmy leasingowej i zawieszeniu DG, postanowiłem kupić jakiś tymczasowy rydwan za gotówkę. Na celowniku mam BMW 1 e87 oraz BMW 3 e90, oba w przedziale 20-30k zł. Celuje w polifty, najchętniej 2.0D (silnik N47). Który byście brali i dlaczego? Za BMW 1 przemawia fakt, że może być mniej zjechany niż wyższy modelowo brat - był częściej jako drugi samochód dla kobiety.

Priorytetem dla mnie jest prowadzenie i "zwarte zawieszenie".

#samochody #bmw #e90 #e87
  • 12
Który byście brali i dlaczego?


@pejczi: prywatnie żadnego, bo 2.0D to muły

Jeżeli już to jedynkę, bo tam ten silniczek lepiej sobie daje radę (szczególnie z softem)

Prowadzić też się będzie bardziej zwarto i zwrotnie, mimo że i e9x to nie jest duże auto
@Atreyu: Jeździłem X3 z tym 2.0D i stykał, jestem raczej spokojnym kierowcą, miałem Audi A4 B9 z 2.0 TDI 150km S Tronic i było w 100% wystarczające ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Atreyu: bez przesady 320d po czipie daje rade, masz wtedy te 200+ koni i jeździ to przyjemnie

@pejczi: e90 z zawieszniem z mpakietu lub całe w mpaku, do 1 nikogo z tyłu nie zmieścisz i jest strasznie ciasna. Dodatkowo właśnie często to były samochody dla kobiety czyt. nikt o to nie dbał dopóki coś się mocno nie #!$%@?ło
@rekoj: Bede jezdzil tylko ja i rozowy, to samochód w sumie zeby czasem sie gdzies przemiescic, docelowo i tak niecaly rok pouzywam i kupie cos nowego.

W Warszawie strasznie malo tych aut na otomoto z przebiegiem <200k km, wiekszosc od handlarzy.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@pejczi: no to bierz jedynkę ale też szukaj z zawieszniem mpak to kompletnie inna jazda jest.

Bo to już stare auto a diesla się kupuje by nim jeździć, z resztą chyba jestem wyjątkiem bo nigdy nie zwracam uwagi na przebieg w aucie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@pejczi: tak, zazwyczaj masz sportowe fotele, grubsza lepiej wyprofilowana kierownice, inne amortyzatory oraz sprężyny i zderzaki z nakładkami na progi. Tutaj nie chce skłamać ale chyba w e90 i e87 mogłeś wziąć mpakiet tylko z samymi zderzakami i progami. Ale jak trafi ci się fajna sztuka bez mpaku to nie jest problemem by zmienić na zawieszenie z mpaku i zamiast ori sprężyn dać eibacha. Najtańszy mod do bmw który znacznie poprawia
@rekoj: Zawieszenie i tak nie sądze by było oryginalne w 10 letnim samochodzie, jedyne z tego na czym mi zależy to chyba tylko fotele. Zawieszenia przesadnie niskiego nie lubie, a chyba eibachy obnizaja znaczaco, nie?
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@pejczi: jak ktoś nie kombinował i dobierał części po vinie to będzie co najwyżej zamiennik mpaku. czarny -30 a czerowny -50 jeśli dobrze pamiętam.

ogólnie dobór zawieszenia to temat rzeka i o dziwo drożej nie zawsze lepiej.