Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Siemka, chciałbym wymienić swoją gitarę "ulepa" na coś normalnego. Jestem raczej początkujący - średnio zaawansowany. Zależy mi na tym żeby zmieścić się w 400zl. Wg mnie na domowe granie nie trzeba mi niczego droższego. Gram metal i ciężej. Co myślicie o gitarach Harley benton, rocktile, vision, encore? Wiem że warto kupić washburn, cort, Yamaha i inne znane marki gitarowe, tylko, że na necie mało tego w tych pieniądzach.

#gitara #muzyka #metal
  • 13
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@roadjoker: no do 400 zł to wielkiego wyboru nie masz xD. Te bentony szczególnie nowsze ponoć nie są aż tak źle, visionow i encorow nie bierz, popatrz za zakami/mayonesami używanymi
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@roadjoker: mówiąc szczerze ja bym dozbierał chociaż z 200-300zl więcej - w tym budżecie naprawdę będzie ciężko coś kupić, a w używkach (jeśli nie znasz się na sprzęcie) łatwo wejść na minę
  • Odpowiedz
@roadjoker:

Za 400 zł to nic sensowengo nie dostaniesz. Możesz spróbować polować na Yamaha ERG 121. Używałem jako pierwszą gitare, ale to bliżej ~500 zł (używana oczywiście). Najlepiej model z Koreii, a nie Chin. Jako tako grała, układ HSH, nawet dało się ustawić w miarę nisko akcje.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@roadjoker: x1 pewnie będzie ok chociaż zapomnij o tym mostku tremolo - w tej klasie cenowej to nie będzie dobrze działać - grałem kiedyś na X2 i to była bardzo fajna gitara, z tego co widzę po specyfikacji to różnica jest głównie w materiałach, ale bez wzięcia gitary do ręki ciężko coś powiedzieć mądrego. Może znajdzie się ktoś kto na tym grał

Ja polecam rzucić okiem jeszcze na Squire Bullet, Washburn
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@roadjoker: ja na washburnie właśnie wtopiłem - kupiłem zeschniętą gitarę z akcją strun jak stąd na księżyc :P oczywiście nie szło tego wyregulować