Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
krystekw2 +19
#motoryzacja #kredyt
Zastanawiam się nad kupnem Skody.
Samochód warty 118k. Zrobiłem kalkulację kredytu tradycyjnego z wpłatą 0% na 5 lat.
Jak widać na zdjęciu, nagle z 118k kwota kredytu wyszła 132k. Ubezpieczenie koło 4k - rozumiem, ale skąd reszta? Myślałem, że jest to kwestia prowizji ale korzystając z jakiegoś internetowego kalkulatora otrzymałem dokładną ratę (co do grosza) dopiero po wpisaniu 10k prowizji jako dodatkowej opłaty. Odsetki to jakieś 40k.
Z tego wychodzi,
Zastanawiam się nad kupnem Skody.
Samochód warty 118k. Zrobiłem kalkulację kredytu tradycyjnego z wpłatą 0% na 5 lat.
Jak widać na zdjęciu, nagle z 118k kwota kredytu wyszła 132k. Ubezpieczenie koło 4k - rozumiem, ale skąd reszta? Myślałem, że jest to kwestia prowizji ale korzystając z jakiegoś internetowego kalkulatora otrzymałem dokładną ratę (co do grosza) dopiero po wpisaniu 10k prowizji jako dodatkowej opłaty. Odsetki to jakieś 40k.
Z tego wychodzi,
#radom
@widmo82: Był pomysł wykorzystać ten wolny pas ale tylko w sytuacji zbudowania wielopoziomowego skrzyżowania z Kozienicką. Ale na to nie było kasy i nie ma miejsca (trzeba wykupić działki i pruć to skrzyżowanie.
Po prostu jest za ciasno. Wlot z Kozienickiej jest za blisko ronda.
@ayyy_lmao: Przecież Frysztak jeszcze z rok temu obiecywał że będzie taki prawoskręt. Akurat miejsca to jest tam bardzo dużo, a jeśli chodzi o wykupy działek to cały ten teren od ronda aż do Techmatiku należy do państwa. Myślę, że pomyliłeś zjazdy, bo tu mowa o kierunku Rajec -> Radom, a
Zobacz, co z tego że ominiesz skrzyżowanie skoro chcąc wjechać w Kozienicką i tak przecinasz tych którzy krzyżówki z rondem nie ominęli i jadą prosto Żółkiewskiego.
Bo nawet jak pojawisz się na lewoskręcie, to i tak musisz się modlić żeby ktoś jadący Żółkiewskiego Cię przepuścił.
Drugie rozwiązanie, to likwidacja tego skrętu w lewo (z Żółkiewskiego w Kozienicką) i zmuszenie ludzi do zawracania pod wiaduktem na