Wpis z mikrobloga

@kj5: no xDDD a tak po prawdzie to ogarniam 5 monitorów dla różnych departamentów w różnych miejscach na planie, przed covidem mieliśmy dwa wózki po dwa monitory a teraz każdy osobno ma xD poza tym flanders jest dla biedaków, tutaj tylko trimastery
@kj5: tutaj akurat produkcja jest tak ustawiona, że feed z kamery idzie po światłowodzie do vana gdzie siedzi DP (i dzięki światłowodowi ma kontrolę nad ustawieniami kamery), a z vana po bnc robimy daisy chain monitorów. Normalne produkcje zazwyczaj różne warianty teradeków, ew. cobhamy i tez zazwyczaj przez qtake.
@kj5: F55 z dodatkowym modułem o nazwie „copperhead” (nomen omen kosztuje tyle albo i więcej co sama kamera), do tego zoomy fujinona. Przed covidem w zależności od DP jeszcze używali cine prime canonów ale teraz żeby zmniejszyć (a w praktyce wyeliminować) ilość zmian obiektywów tylko zoomy.

A taki powalony system wywodzi się z tego, ze jeszcze pare lat temu cały serial kręcony był na typowych telewizyjnych XD camach